Uz skladan lik, novu Mazdu3 krasi i najbolji koeficijent otpora zraka koji zajedno s novorazvijenim motorima stvara okvir za jedan od najekološkijih kompakta današnjice
U ekspresnom roku, svega pet godina nakon pojavljivanja prve Mazde3 – uostalom sjećamo se da je ta Mazda bila proglašena i hrvatskim Autom 2004. – Mazda Motor Corporation premijerno prikazuje njezinu novu generaciju. Svjetska je premijera odrađena na Los Angeles Auto Showu jer je više no jasno da će i Amerikanci morat prigrliti manje i štedljivije automobile tako da taj automobil, njima itekako poznate japanske marke, ima velike šanse uspjeti na tom tržištu, dok će europsku objavu imati sutra na Bologna Motor Showu. Točnije kako i Mazda definira – svjetska premijera sedana bila je u LA, a jednaka takva ali modela sport (hatchback, pet vrata) je u jednom od najznačajnijih središta talijanske auto-moto scene.
Novu Mazdu3 Sport karakterizira iznimna elegancija koja svoj izgled dijelom duguje Mazdi2 (posebno je to uočljivo na svjetlima i prednjoj maski) te rast svih mjera. U sedan verziji Mazda3 ima dimenzije d/š/v 4590/1755/1470 te međuosovinski razmak od 2640 mm, a sklad koji sobom nosi ima i izravan utjecaj na njezinu ekološku komponentu. Primjerice, koeficijent otpora zraka cx je svega 0,29, što je i najmanje u klasi, tako da je jasno kako se maksimalno pazilo na smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Unutrašnjost je ostala slična onom što pronalazimo kod Mazde6, što znači da je na vrlo visokoj estetskoj i kvalitativnoj razini.
Svi benzinski motori nove Mazde3 još su ekonomičniji nego prije i prvi na svijetu koriste katalizator konstruiran uz pomoć “single nanotehnologije” koja omogućuje smanjenje potrebne količine plemenitih metala poput platine i paladija.
Nova paleta pogonskih agregata skrojena je prema ukusu europskih kupaca i uključuje novorazvijeni 2,2-litreni turbodizelaš, upravo predstavljen u Mazdi6, kao i od prije poznate 1,6-litrene i 2,0-litrene benzinske motore te 1,6-litreni turbodizelaš.
Novi 2,2-litreni turbodizelski motor moćan je i čist pogonski agregat visokih performansi, koji spada u sam vrh klase kada je riječ o snazi, niskoj potrošnji i kultiviranosti rada. U ponudi će biti dvije verzije, snažnija sa 185 KS i slabija sa 150 KS. Oba motora imaju iznimno malu emisiju štetnih plinova i u skladu su sa Euro5 smjernicama. Potrošnja goriva i CO2 emisija su također znatno poboljšane u usporedbi s trenutačnim 2,0-litrenim motorom.
Dolazak nove generacije Mazde3 na tržište planiran je u ožujku kada će biti poznate i cijene za hrvatsko tržište.
najnovije
najčitanije
Županija
DJEČJI VRTIĆ
[FOTO] Pogledajte kako je bilo na tradicionalnoj uskršnjoj radionici u Dječjem vrtiću Smješko u Viru
Hrvatska
EDUKACIJE
Edukacije policije za veću sigurnost na prometnicama
Ostali sportovi
Druga liga
Korak unatrag igrača Svetog Ante i Škabrnje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Hrvatska
HTZ
Snažan interes Francuza za Hrvatsku potaknuo uvođenje sedam novih avio linija
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
Plan B