Frantova nekretnina prodana, čeka se uplata 2,9 milijuna kuna

Slika korisnika valentinam
Stečaj
Kruljac ističe kako je, nakon četiri održane javne dražbe, prodana gotovo sva pokretna imovina u vlasništvu Franta u stečaju
Ilustracija

Stečajni upravitelj Nikola Kruljac dostavio je Trgovačkom sudu u Zadru izvještaj o tijeku stečajnog postupka građevinske tvrtke Franto i stanju stečajne mase. U dijelu izvještaja koji se odnosi na promet po žiro računu do 24. studenoga 2017. naveo je kako prihod iznosi 4,3 milijuna kuna, od čega se na naplatu odnosi 3,1 milijuna kuna, a na pokretnine i jamčevine 1,2 milijuna kuna. Rashod je 3,04 milijuna kuna, od čega je dobavljačima isplaćeno 1,5 milijuna kuna. Na žiro računu se tako nalazi 1,2 milijuna kuna.

- Pri Općinskom sudu u Zadru u rujnu 2017. održana je dražba nekretnine Franta u stečaju, čiju je vrijednost donedavni zakonski zastupnik ove tvrtke Tomislav Škara procijenio na oko dva milijuna kuna. Na dražbi su sudjelovala četiri ponuditelja, a najpovoljnija ponuda iznosila je 2,9 milijuna kuna. Rok za uplatu iznosi 60 dana, izvijestio je Kruljac koji je naveo i radnje koje namjerava provesti narednom razdoblju.

- U slučaju uplate kupca spomenute nekretnine izvršit će se obračun troškova unovčenja, a potom i isplata razlučnih vjerovnika. Potom bi se izradio završni račun i provela završna dioba u svrhu sazivanja završnog ročišta u ovom stečajnom postupku, najavio je Kruljac.

Ovaj stečajni upravitelju svojem je izvještaju naveo i kako je sukladno rješenju Agencije za zaštitu radničkih potraživanja ova agencija u lipnju 2017. godine isplatila plaće i otpremnine bivših zaposlenicima Franta u ukupnom iznosu 279.350,15 kuna s računa posebne namjene.

Kruljac ističe kako je, nakon četiri održane javne dražbe, prodana gotovo sva pokretna imovina u vlasništvu Franta u stečaju.

- U tijeku trajanja javne dražbe za prodaju pokretne imovine saznao sam kako Tomislav Škara koristi dio vozila i stojeva u vlasništvu Franta u stečaju. Škara je usmeno i pismeno obaviješten da ih prestane koristiti te je angažirana vučna služba kako bi se vozila prebacila na novu lokaciju. Za navedeno korištenje vozila ispostavljen je račun u iznosu od 21.600 kuna koji je plaćen, stoji između ostalog u izvještaju.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 1 (1 glasova)