Seminar je trebao dati odgovore može li se i u krizi poslovati s dobiti, koje su vještine i alati vođe posebno važni u krizi te kako motivirati zaposlenike i uspješno upravljati ljudskim resursima u vrijeme krize
Upravljanje tvrtkom u vrijeme krize naziv je seminara koji se jučer održao u Razvojnoj agenciji Zadarske županije, a kojem je pristupilo 20-ak zadarskih poduzetnika. Predavač na seminaru koji je započeo jučer, a traje i danas, je direktor firme i marketinški trener Rent a marketing, Orhan Lujinović. Marketinško iskustvo, Lujinović je stekao u vodećim hrvatskim agencijama za oglašavanje (Lowe, Digitel, BBDO Zagreb) te multinacionalnim (Coca-Cola BeveragesHrvatska d.d.) i domaćim (Podravka d.d.) tvrtkama.
Trening je namijenjen obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima te svima onima koji žele saznati kako poslovati u uvjetima krize i recesije te kako je preživjeti, kako se pripremiti za razdoblje nakon krize i uspjeti na tržištu. Cilj ovog seminara, kako je rečeno u ZADRA-i je optimalnom kombinacijom teorije i prakse ukazati sudionicima kako u krizi prepoznati prilike i kako iskoristiti krizu kao “vjetar u leđa”, koje troškove u krizi treba smanjivati, a koje ne, koje je korake potrebno poduzeti za restrukturiranje poduzeća i izlazak iz krize, kako poboljšati novčane tokove. Seminar je trebao dati odgovore može li se i u krizi poslovati s dobiti, koje su vještine i alati vođe posebno važni u krizi te kako motivirati zaposlenike i uspješno upravljati ljudskim resursima u vrijeme krize.
Polaznici seminara, obradili su teme: Razlozi pojave svjetske ekonomske krize, Kako poslovati u uvjetima krize i poslovni savjeti na koje se aktivnosti usmjeriti, Upravljanje zaposlenicima u doba krize, Upravljanje troškovima u doba krize, Razvijanje konkurentske prednosti, Gradski projekt razvoja malog i srednjeg poduzetništva, Gerilski marketing – marketing za doba krize, Praktična radionica – simulacija krizne situacije. Poseban naglasak dan je na teme: Savjeti za preživljavanje u vrijeme krize, Program unapređenja obrtnog kapitala, Rezanje troškova, Koraci potrebni za poslovanje u novonastalom okruženju, marketing, modeli motiviranja za poduzetničko ponašanje, načini motiviranja zaposlenika, temeljni financijski izvještaji i upravljanje financijama u vrijeme krize, izgradnja konkurentske prednosti na tržištu.
najnovije
najčitanije
Zadar
prometno edukativna akciju
U Zadru održano županijsko natjecanje “Sigurno u prometu 2024”
Gastro
Savršen desert
Naišli smo možda najjednostavniji recept za sočnu čokoladnu tortu
Zadar
TRAGOM BOGATE PROŠLOST
SICU zasluženo nosi epitet kapitalnog objekta kulture
Nogomet
Nogomet
Rakitić planira produžiti ugovor sa saudijskim klubom. I supruga i kćeri su zadovoljne životom u Rijadu
Hrvatska
europska inicijativa
“MY VOICE, MY CHOICE” Započelo prikupljanje potpisa za siguran i dostupan pobačaj!
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Crna Kronika
PU ZADARSKA