Utorak, 19. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

Jamstvo od tri godine bez ograničenja kilometraže

Autor: Z L

02.04.2008. 22:00
Jamstvo od tri godine bez ograničenja kilometraže


Najnoviji model prestižne automobilske marke Ford dolazi s garancijom od tri godine bez ograničenja kilometraže
Pozornost Zadrana proteklih tjedana privukao je novi Ford Focus izložen kod gradskog mosta. Najnoviji model prestižne automobilske marke Ford dolazi s garancijom od tri godine bez ograničenja kilometraže što će zasigurno još više obradovati sve poklonike ove renomirane automobilske kuće. U zadarskom zastupniku, Modul autu, očekuju da novi Ford Focus postane najprodavaniji model kompaktne klase na hrvatskom tržištu, što bi, sudeći po prvim reakcijama kupaca svakako moglo biti lako realizirano.Novi Ford Focus odlikuje izvrstan dizajn, što ga zasigurno svrstava u ljepše primjerke C segmenta. Riječ je o novom Kinetic Designu koji odražava energiju u pokretu, tako da automobil dok miruje ostavlja dojam kretanja. Prednji dio automobila je kompletno redizajniran, farova istih kao i na većem i luksuznijem Mondeu, dok rešetka hladnjaka pomalo podsjeća na Volvo automobile, što je vrlo dobra referenca s obzirom da je Volvo “premium” marka. Straga osim izmjenjene grafike svjetala i oštrije odrezanih rubova oko okvira za tablice, te donjeg dijela branika nije bilo potrebe za većim promjenama, tako da automobil ostavlja pomalo i sportski dojam.Što se tiče unutrašnjosti, instrumentna ploča je dobila atraktivnije instrumente uvučene u male “duplje” kao na sportskim automobilima, dok je središnja konzola sada cijela u alu looku s vrlo korisnim naslonom za ruke koji se može pomicati uzdužno, tako da ruka pada prirodnije na naslon. Na stražnjoj klupi ima sasvim dovoljno prostora, dok je prtljažni prostor sa svojih 385 litara i dalje pri vrhu klase.Ono po čemu je focus i do sada bio poznat i vrlo cijenjen su vozne karakteristike. Naime, zahvaljujući stražnjem Multilink ovjesu focus i u novom izdanju nudi najbolji kompromis vrhunskog držanja ceste i udobnosti u vožnji. Ima tu i drugih primjeraka klase sa sličnim rješenjima, ali focus je ipak ostao broj 1. Ovjes i upravljač gotovo da i ne mogu biti direktniji i precizniji u pružanju informacija s ceste. Treba svakako pohvaliti sjedala koja su ugodno tvrda i imaju vrlo dobro držanje tijela tijekom brže provezenih zavoja.Pogonska grupa nije nije mijenjana tako da i dalje u ponudi ostaju benzinski motori 1.4 80 ks, 1.6 100 ks, 1.6 Ti-VCT 115 ks, 1.8 125 ks, 2.0 145 ks te najjači ST 2.5 220 ks, te diesel motori snage.