Kako bi iznajmljivačima što više izašli u susret pri prijavama jedinica i gostiju na web stranici Turističke zajednice Grada Zadra objavljene su upute putem kojih se korisnici vode u procesu. Odgovori na najučestalija pitanja i video savjeti dio su pomoći kojom bi se trebalo doskočiti većini prepreka
Uskrsni praznici su iza nas i prvi učestaliji dolasci gostiju su zabilježeni. To je značilo i povećanu upotrebu novog sustava za prijavu gostiju eVisitor i kako stvari stoje, to je prolazilo bez većih komplikacija.
Prilagodba na sustav eVisitor je jednostavna, osvrt je jednog od zadarskih iznamljivača koji je tijekom ožujka zabilježio 40 noćenja u svoje smještajne kapacitete. Sve je nalik dosadašnjim prijavama, ipak promjena postoji u obveznom unošenju mjesta rođenja i prebivališta što nije navedeno u dokumentima pa se u tom slučaju, kazuje iznajmljivač, mora snalaziti kako bi mogao zaključiti prijavu. Sve ostalo izgleda ide bez problema.
Kako bi iznajmljivačima što više izašli u susret pri prijavama jedinica i gostiju na web stranici Turističke zajednice Grada Zadra objavljene su upute putem kojih se korisnici vode u procesu. Odgovori na najučestalija pitanja i video savjeti dio su pomoći kojom bi se trebalo doskočiti većini prepreka, dok je za ostalo tu postojeća korisnička služba.
– Tijekom dosadašnjeg korištenja sustava eVisitor uočena su različita tumačenja, odnosno različite primjene propisa u praksi. Upravo je zbog toga Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s Ministarstvom turizma, pripremila pregled učestalih upita, odnosno tumačenja važećeg Zakona o boravišnoj pristojbi i vezanih provedbenih propisa, pojasnili su iz HTZ-a.
Navedeni dokument sadrži dodatna tumačenja postojećih pojmova predmetnih propisa uz detaljna pojašnjenja vezana uz plaćanje boravišne pristojbe i obveze prijave turista. Dokument je dostavljen i sustavu turističkih zajednica kako bi se uklonile nedoumice oko tumačenja odredbi te osiguralo jedinstveno postupanje turističkih zajednica po pitanju prijava i odjava turista, kao i vođenja njihovog popisa.
S obzirom na najavljen povećan turistički promet tijekom uskrsnih blagdana organizirana su posebna dežurstva tijekom kojih je služba informatičara bila na raspolaganju za dodatna pojašnjenja i upute. Uz to, kao prva pomoć osigurani su i odgovori na učestala pitanja koja se i dalje mogu naći na službenoj stranici https://www.evisitor.hr, kao i video vodiči na službenoj Youtube stranici eVisitor.
Uz to, korisnici se za sve nejasnoće mogu obratiti nadležnoj turističkoj zajednici, a po potrebi i na mail [email protected], stoji u obavijesti TZ Grada Zadra.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
KRAĐE
LOPOVI ‘HARAJU’ ZADROM: Ukraden građevinski alat, monitor računala…
Crna Kronika
KRAĐA
KRAO PO JAZINAMA: Maloljetnik dva puta provaljivao u kozmetički salon, jednom u trgovinu…
Zadar
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Nogomet
HRVATSKI REPREZENTATIVAC
Petković otkrio zašto nikada neće zaigrati za Hajduk: ‘Oca su tražili novac da zaigram’
Zadar
KINO ZONA
‘Tko bi rekao – Fantazije umreženog svijeta’ u Kino Zoni
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Zadar
'za zadar'
‘Samo je Kalelarga bila pošteđena’: Stara fotka busa ispod Kopnenih vrata izazvala čuđenje kod Zadrana
Zadar
KRUZER U ZADRU