Prostrani dom na temperamentnim temeljima

Slika korisnika admin
Suzuki Splash
Suzuki je posljednjih mjeseci na hrvatskom automobilskom tržištu najveći hit

Suzuki je, postavivši na platformu Swifta modernu i prostranu karoseriju, napravio Splash i odličan potez koji će mu sasvim sigurno priskrbiti nove stotine kupaca
U pravilu, ljudi sigurni u sebe krajnje su neopterećeni i zrače - stilom. Svakako da bi netko bio siguran u sebe, podloga mu mora biti znanje i profesionalna uspješnost. Suzuki je posljednjih mjeseci na hrvatskom automobilskom tržištu najveći hit, a prodaja mu raste velikom progresijom. Slučajno? Ne, naravno, Suzuki je na tržište plasirao dva automobila koje je javnost prepoznala kao predvodnike u klasama, prepoznala ih je kao profesionalce sa stilom. Znate već: Swift i SX4. Siguran u sebe, Suzuki nastavlja u sličnom stilu pa uspjeh ne izostaje. Novom proizvodu naziv je Splash, a kreće se na istom terenu: moderana mali automobil nalazi se u ne pretjerano jasno razdjeljenoj zoni između A i B segmenta. No, moramo li se odlučiti, rekli bismo: gradski monovolumen početnog B segmenta. Uostalom, dužina od 3715, širina 1680 te visina od 1590 mm jasno ukazuju kako je riječ o klasičnom monovolumenu. Na prostranost kabine ukazuje i 2360 mm međuosovinskog razmaka, a prtljažnik koji u osnovi ima 178 litara (s obzirom da je stražnja klupa klizna, prtljažnik zapravo ide od 178 do 202 litre) to dodatno potvrđuje: u Splashu se k tome straga sasvim udobno može voziti čak i tri putnika. Ne pretjerano korpulentna, ali tri.
Vanjština Splasha je moderna, simpatična i u krajnjoj liniji nenametljiva, unutrašnjost je kao adut istaknula razigranost, dvobojnost i mogućnost kombiniranja čitavog niza boja armature i presvalaka sjedala.
Ono gdje Splash nastavlja uspješnu priču su motori. Benzinci zapremine 1 (tri cilindra) i 1,2 litre izvorno su Suzukijevi, a moramo priznati da nas je svega 65 KS (pri 6 tisuća okretaja) iz baznog benzinca uistinu iznenadilo snagom, dinamikom i sasvim pristojnim zvukom, što često nije karakteristika tricilindarskih strojeva. K tome, proizvođač najavljuje kako taj motor u prosjeku troši samo 5 litara goriva te da je sa 120 g/km CO2 sasvim uviđavan prema okolišu. Snažniji benzinac ima 86 KS a sve vrijednosti navedene za jednolitrenu varijantu treba povećati za 10 posto. Dizelašu zapremine 1,25 litara snaga je 75 KS, a uz emisiju CO2 od 120 g/km prosječna mu je potrošnja svega 4,5 litara.
Lijepo, mora se priznati. No, ima još, a upravo ono što slijedi Suzukijev je najsnažniji forte: Splash je naime nastao kao kombinacija Swiftovog temperamentnog i preciznog podvozja te već spomenute originalne, prostrane i spretne karoserije. U vožnji to izgleda - besprijekorno. Automobil bespogovorno sluša i kad su brzine više, a zavoji oštriji, a pritom se sjedi povišeno, udobno. Već nakon kraće vožnje Splash vas zavodi jer omogućava skoro nespojivo: brzu vožnju i udobnost. Drugi dio uspješnog finiša priče su cijene. Splash je naime vrlo prijateljski raspoložen i u tom segmentu jer je izdatak za osnovnu verziju (benzinac 1.0, oprema GC) je svega 67.900 kuna. Dodamo li klimu, još uvijek vrlo prihvatljivih 74.900 a najskuplja, već vrlo bogato opremljena varijanta s litrenim motorom je 80.900 kuna. K tome, kako smo već naveli, bazni je benzinac odličan motor. Splashu sa snažnijim benzincem cijene se kreću od 83.900 do 97.900 (automatski mjenjač!) kuna, a dizelaš dolazi samo u najraskošnijoj opremi s manualnim mjenjačem po 99.900 kuna.
I što sad, kome je Splash namijenjen? Svima! Nema te dobne i socijalne skupine koja se u ovom automobilu neće osjećati ugodno, koju neće zavesti svojom praktičnošću i ljepotom unutrašnjosti, te dobiti aplauze novčanika. Nismo probali, no čini nam se da bi se njime moglo i na vrlo duga putovanja.

Autor: 
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno