Suzuki je posljednjih mjeseci na hrvatskom automobilskom tržištu najveći hit, a prodaja mu raste velikom progresijom
Suzuki je, postavivši na platformu Swifta modernu i prostranu karoseriju, napravio Splash i odličan potez koji će mu sasvim sigurno priskrbiti nove stotine kupaca U pravilu, ljudi sigurni u sebe krajnje su neopterećeni i zrače – stilom. Svakako da bi netko bio siguran u sebe, podloga mu mora biti znanje i profesionalna uspješnost. Suzuki je posljednjih mjeseci na hrvatskom automobilskom tržištu najveći hit, a prodaja mu raste velikom progresijom. Slučajno? Ne, naravno, Suzuki je na tržište plasirao dva automobila koje je javnost prepoznala kao predvodnike u klasama, prepoznala ih je kao profesionalce sa stilom. Znate već: Swift i SX4. Siguran u sebe, Suzuki nastavlja u sličnom stilu pa uspjeh ne izostaje. Novom proizvodu naziv je Splash, a kreće se na istom terenu: moderana mali automobil nalazi se u ne pretjerano jasno razdjeljenoj zoni između A i B segmenta. No, moramo li se odlučiti, rekli bismo: gradski monovolumen početnog B segmenta. Uostalom, dužina od 3715, širina 1680 te visina od 1590 mm jasno ukazuju kako je riječ o klasičnom monovolumenu. Na prostranost kabine ukazuje i 2360 mm međuosovinskog razmaka, a prtljažnik koji u osnovi ima 178 litara (s obzirom da je stražnja klupa klizna, prtljažnik zapravo ide od 178 do 202 litre) to dodatno potvrđuje: u Splashu se k tome straga sasvim udobno može voziti čak i tri putnika. Ne pretjerano korpulentna, ali tri.Vanjština Splasha je moderna, simpatična i u krajnjoj liniji nenametljiva, unutrašnjost je kao adut istaknula razigranost, dvobojnost i mogućnost kombiniranja čitavog niza boja armature i presvalaka sjedala.Ono gdje Splash nastavlja uspješnu priču su motori. Benzinci zapremine 1 (tri cilindra) i 1,2 litre izvorno su Suzukijevi, a moramo priznati da nas je svega 65 KS (pri 6 tisuća okretaja) iz baznog benzinca uistinu iznenadilo snagom, dinamikom i sasvim pristojnim zvukom, što često nije karakteristika tricilindarskih strojeva. K tome, proizvođač najavljuje kako taj motor u prosjeku troši samo 5 litara goriva te da je sa 120 g/km CO2 sasvim uviđavan prema okolišu. Snažniji benzinac ima 86 KS a sve vrijednosti navedene za jednolitrenu varijantu treba povećati za 10 posto. Dizelašu zapremine 1,25 litara snaga je 75 KS, a uz emisiju CO2 od 120 g/km prosječna mu je potrošnja svega 4,5 litara.Lijepo, mora se priznati. No, ima još, a upravo ono što slijedi Suzukijev je najsnažniji forte: Splash je naime nastao kao kombinacija Swiftovog temperamentnog i preciznog podvozja te već spomenute originalne, prostrane i spretne karoserije. U vožnji to izgleda – besprijekorno. Automobil bespogovorno sluša i kad su brzine više, a zavoji oštriji, a pritom se sjedi povišeno, udobno. Već nakon kraće vožnje Splash vas zavodi jer omogućava skoro nespojivo: brzu vožnju i udobnost. Drugi dio uspješnog finiša priče su cijene. Splash je naime vrlo prijateljski raspoložen i u tom segmentu jer je izdatak za osnovnu verziju (benzinac 1.0, oprema GC) je svega 67.900 kuna. Dodamo li klimu, još uvijek vrlo prihvatljivih 74.900 a najskuplja, već vrlo bogato opremljena varijanta s litrenim motorom je 80.900 kuna. K tome, kako smo već naveli, bazni je benzinac odličan motor. Splashu sa snažnijim benzincem cijene se kreću od 83.900 do 97.900 (automatski mjenjač!) kuna, a dizelaš dolazi samo u najraskošnijoj opremi s manualnim mjenjačem po 99.900 kuna.I što sad, kome je Splash namijenjen? Svima! Nema te dobne i socijalne skupine koja se u ovom automobilu neće osjećati ugodno, koju neće zavesti svojom praktičnošću i ljepotom unutrašnjosti, te dobiti aplauze novčanika. Nismo probali, no čini nam se da bi se njime moglo i na vrlo duga putovanja.
najnovije
najčitanije
Zadar
Dubravka Oraić Tolić
U zadarskom ogranku Matice hrvatske predavanje„Zašto je Matoš aktualan i danas?”
Nogomet
KAPETAN VATRENIH
Još se ne zna gdje će i kako Modrić nastaviti karijeru iduće sezone
Nogomet
Mlađe generacije
Pioniri Abecede pobijedili Hajduk, niz mlađih pionira Zadra
Hrvatska
Nova istraživanja
Cjepivo protiv covida smanjuje rizik od zatajenja srca i ugrušaka
Crna Kronika
dojava policiji
Građanin na zadarskom području pronašao veću količinu eksplozivnih sredstava!
Crna Kronika
više ozlijeđenih
Dovršen očevid prometne nesreće kod Zelenog hrasta
Zadar
ZLATNI PIR
Ljubav na prvi pogled Marije i Ivice Masnića traje već pola stoljeća
Županija
HEP JAVLJA
Brojne ulice u Zadru i okolici u utorak ostaju bez struje, evo popisa
Zadar
(NE)ZAINTERESIRANI ZA POLITIKU
Razgovarali smo sa zadarskim maturantima koji dobivaju pravo glasa, evo što kažu o izborima
Crna Kronika
51-godišnjak