Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Novi centar lječilišnog turizma u Dalmaciji

02.10.2011. 22:00
Novi centar lječilišnog turizma u Dalmaciji


U suradnji s poliklinikom K-centar iz Zagreba koju vodi dr. Dalibor Krpan, hotel otvara rehabilitacijsku polikliniku sa 12 ambulanti sa specijalističkim programima za liječenje i rehabilitaciju sportskih ozljeda, regeneraciju hrskavice te ostalu medicinsku skrb, uz angažiranje najpoznatijih domaćih i stranih stručnjaka iz tih područja, najavljuje Mijić


Hotel Adria u Biogradu na Moru u vlasništvu Vladimira Mrčele iz Zagreba na svojevrsnoj je poslovnoj prekretnici.
Započetim sveobuhvatnim ulaganjima od oko četiri milijuna eura bivši hotel Ina trebao bi već od Uskrsa sljedeće godine postati pravi hit na bogatim zapadnoeuropskim tržištima.
– Obnovom i dogradnjom 60 novih komfornih soba i apartmana te izgradnjom vanjskog aquaparka s vodom obogaćenom solima i mineralima, zatvorenog bazena, natkrivenog sportskog objekta i rehabilitacijske poliklinike sa suvremenim centrom za regenerativnu medicinu, hotel Adria trebao bi dobiti ne samo novi vizualni identitet, nego se pozicionirati kao prvi hotel s posebnom vrstom zdravstvene ponude na širem jadranskom području, uvjerljiv je direktor Marko Mijić koji je hotel preuzeo od Uskrsa ove godine.
Turizam 365 dana u godini
Cjelokupno ulaganje bit će dovršeno do 15. travnja 2012. godine čime će hotel steći uvjete za kategoriju od četiri zvjezdice. Obnovljeni hotel Adria čiji će smještajni kapaciteti dogradnjom biti veći za 220 ležajeva, radit će kroz cijelu godinu.
– U suradnji s poliklinikom K-centar iz Zagreba koju vodi dr. Dalibor Krpan, hotel otvara rehabilitacijsku polikliniku sa 12 ambulanti sa specijalističkim programima za liječenje i rehabilitaciju sportskih ozljeda, regeneraciju hrskavice te ostalu medicinsku skrb, uz angažiranje najpoznatijih domaćih i stranih stručnjaka iz tih područja, najavljuje Mijić ističući pritom moderno opremljeni bio-wellness sa slanom sobom i bogate kongresne sadržaje.
Hotel koji je jučer zatvorio svoja vrata zbog obnove i dogradnje, odradio je izvanrednu turističku sezonu, koja je bila bolja za čak 15 posto u odnosu na lanjsku.
– Ostvarili smo više od 45.000 noćenja i dolazak više od 10.000 gostiju 25 različitih nacionalnosti. Najbrojniji su bili Slovenci, a potom Austrijanci, Česi, Poljaci, Mađari, Slovaci, precizan je Mijić.
– Hotel gostima nudi all inclusive ponudu koja je uključena u cijenu, a za koju je potražnja gostiju ove godine veća 25 posto, dodaje Mijić, čijim je dolaskom započet proces stalnog ulaganja u kadrove, vrlo bitno za snažniji turistički iskorak, pa je za pretpostaviti da će podizanjem kvalitete i proširenjem ponude hotel postati prava oaza novih zapošljavanja i razvoja struke na ovom području.
Više individualnih dolazaka
Statistički podaci pokazuju da je organiziranih dolazaka bilo preko 95 posto. Dakako, Mijić kao i 70 posto Dalmacije želi u hotelu vidjeti sve više individualnih gostiju, a manje onih koji dolaze preko touroperatera.
– Zbog dobrih ovosezonskih rezultata ne smije nas hvatati euforija. Značajnim ulaganjem u hotel, podizanjem na višu razinu kvalitete i ukupne usluge, intencija nam je prvenstveno da u sljedećoj sezoni znatno povećamo individualni broj dolazaka gostiju. Za to koristimo brojne kanale prodaje, ponajviše preko velikih internetskih portala specijaliziranih za booking hotela, kaže Mijić, ističući da moraju biti uporni i nastaviti raditi na zadovoljstvo svakog gosta koji je došao u hotel.
Zdravlje je u centru hotelskog interesa, a klasičan odmor obogaćen je i aktivnim odmorom. Hotel Adria je gostima, uz postojeće sportsko-rekreacijske i odmarališno-kupališne sadržaje, ponudio vlastiti bio wellnes sa slanom sobom i ventilacijskim sustavom kojim neprestano cirkulira “posoljeni zrak”. Uživanje u bio wellnesu se preporučuje odraslima i djeci – kroz parne kupelji, saunu i razne vrste aromatske masaže koje pomažu kod prevladavanja respiratornih, kožnih, krvožilnih i općenitih psihofizičkih problema, svojstvenih stresnom načinu života.
– Središnji cilj je povećati broj gostiju u pred i posezoni. Štoviše, organizacijom raznih stručnih seminara i manjih kongresa, team building aktivnosti te jedinstvenom lječilišnom i zdravstvenom ponudom cilj nam je produžiti sezonu na cijelu godinu, na svih 365 dana, uvjerljiv je Marko Mijić.