Auris II: Konkretniji u svakom segmentu

Slika korisnika admin
Novi Auris, Toyotin adut u C segmentu, stiže krajem zime na hrvatsko tržište. Premijerno smo ga imali prigodu voziti prošloga tjedna cestama Portugala i uvjeriti se koliko su Toyotini stručnjaci znanja i truda uložili u stva ranje praktično novog automobila.
Ukupna dužina novog Aurisa je povećana za 30 mm (4275 mm), zadržan je međuosovinski razmak od 2600 mm, a prednji i stražnji prevjesi su povećani za 15 mm, čime ostaje jedan od najkompaktnijih u klasi. Prednja površina presjeka je smanjena za 4 posto u odnosu na trenutni model, te bez ugrožavanja udobnosti putnika, ukupna visina je smanjena za 55 mm (kabina za 45 mm i visina do tla za 10 mm), što ga čini najnižim vozilom u ovom segmentu. Ove promjene nude značajne aerodinamične prednosti, što je doprinijelo sma njenoj potrošnji goriva i dinamičkim značajkama vožnje, a koeficijent otpora zraka Cd je smanjen sa 0,292 na samo 0,28.
Uz to, uporaba čelika visoke čvrstoće u konstrukciji školjke, pomogla je smanjiti ukupnu masu novog Aurisa za 40 kg, dok je smanjenje visine snizilo centar ravnoteže. Poboljšanja aerodinamike, smanjenje mase i poboljšanja motora omogućili su smanjenje potrošnje goriva i CO2 emisija u cijeloj gami. Prosječna razina emisija game Auris ravnomjerno se sma njivala tijekom zadnjih godina.
Kada je predstavljena prva generacija modela Auris 2007. godine, prosječna razina emisija je bila 152 g/km. To je 2009. palo na 142 g/km, te na 125 g/km 2011., kada je predstavljen potpuno hibridni model. Sada prosječna razina CO2 emisija će pasti na samo 109 g/km, što je dodatno smanjenje od 13 posto u odnosu na prethodnu generaciju. Prilikom predstavljanja, očekivana sveeuropska ponuda će se otprilike za 1/3 odnositi na potpuno hibridni, 1/3 na dizelski i 1/3 na benzinski pogonski sklop. To ne samo da demonstrira široku ponudu koju nudi ova linija modela, nego i činjenicu da je potpuno hibridni model jednak drugim modelima, dostupan najširem mo gućem krugu kupaca, a ne odvojeni proizvod.
Ponuda motora u osnovi ostaje ista: 1.33 i 99 KS, 1.6 sa 132KS, 1.4D 90KS, 2.0 D snage 124KS i naravno 1.8 hibrid 136KS, svi uz manju potrošnju i niže emisije. Dizelski 2.0 motor na našem tržištu bit će opremljen "stop&start" sustavom u seriji, a svi su modeli opremljeni 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Nudeći više prostora i veću udobnost za putnike, dizajn unutrašnjosti stavlja naglasak na veću osjetilnu kvalitetu, te kroz osvjetljenje, izgled, boje i završnu obradu - naprosto svojevrsni "premium" osjećaj. Novi, čišći dizajn uključuje istaknute oblike, izvrsnu funkcionalnost i veću kvalitetu materijala. Prednja ploča kombinira snažan vodoravni osjećaj, kako bi se ojačala prednja širina kabine i prostranost, s ergonomskim, prema vozaču fokusiranim rasporedom instrumenata i prekidača.
Novi Auris proizvodit će u tvornici Toyota Motor Manufacturing u Ujedinjenom Kraljevstvu, usporedo s modelom Avensis, a trenutni kapacitet proizvodnje Aurisa je 418 tisuća jedinica.
Cijena novog Aurisa ostaje na razini dosadašnje (ne akcijske), a bogatiji je za više od 1300 eura opreme. Aurisov paket serijske opreme bogatiji je od konkurencije (jedini sa automatskom klimom, ima 9 zračnih jastuka, VSC, TRC, HILL assist te LED svjetla). Uz bogatu opremu Auris nudi 5 godina jamstva bez ograničenja kilometraže. U Hrvatsku stiže u ožujku 2013.
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno