Promet obnovljenom dionicom državne ceste DC502 Smilčić – Pridraga odvija se nesmetano iako još uvijek nije službeno otvorena. Predstoji posao na završnom "ušminkavanju" pojedinih detalja na prometnici.
Dio obilaznog, alternativnog pravca
– Zbog božićno-novogodišnjih blagdana radovi se nisu izvodili, prvog radnog dana idućeg tjedna započinju završni radovi. Nakon tehničkog pregleda moderna prometnica će se i službeno otvoriti, kazao je Joso Klapan, načelnik Općine Novigrad u šestom mandatu.
Završetak projekta vrijednog 16,5 milijuna kuna, s otkupom zemljišta 17,5 milijuna kuna, trebao je biti krajem listopada, zapelo je na imovinskopravnim odnosima i odvodnji na području Smilčića.
– Najznačajniji prometni zahvati na dionici dugoj oko 8.850 metara su izgradnja kružnog toka, rotora na izuzetno opasnom raskrižju na ulazu u Pridragu te izgradnja nogostupa u Pridragi i Smilčiću s obje strane kolnika, kazao je Klapan.
Projekt je uz obnovu i visoki stupanj nivelacije valovitog kolnika obuhvatio i uređenje četiri postojeća i izgradnju dva nova autobusna stajališta te obnovu oborinske odvodnje.
– Na uzvišenim dijelovima ceste postavljanje su i čelične zaštitne odbojne ograde, istaknuo je Klapan.
Radove izvodi tvrtka Sarađen d.o.o. Stankovci koja je posao dobila na javnoj nabavi. Projektant je Ingris d.o.o., a nadzor IGH d.o.o
– Projekt obnove ove dionice državne ceste je osobito važan jer je dio obilaznog, alternativnog pravca u slučaju zatvaranja Maslenice, odnosno autoceste A1, ističe Klapan.
Put do Zadra kraći
Cesta je po postojećem makadamskom putu asfaltirana prije čak 37 godina, točnije 1981.
– Cesta od Pridrage do Smilčića nikada nije do kraja dovršena, naglasio je Klapan.
Pritom dodaje kako obnova cesta u duljini gotovo devet kilometara ima veliki značaj za lokalno stanovništvo, naročito zbog toga što je put do Zadra kraći.
– Iako je bitna čak su je i sami Pridražani bili počeli izbjegavati, više se koristila cesta preko Paljuva i Smilčića. Koliko god je ona važna za Pridragu, važna je i za Karin i za Kruševo i za Obrovac. Praktički tog čitavog podvelebitskog kraja koji prometuju tom dionicom, navodi Klapan.
Vožnja može biti opasna sama po sebi, a ravna dionica bez ijednog zavoja i poprilično nivelirana cesta od Pridrage do Smiličića sad je "dritura", prava automobilistička "pista".
– Upravo zbog navedenog molim sve vozače da ih novi kolnik državne ceste ne povuče i da ne voze prebrzo. Uz poštivanje prometnih propisa, vožnja je sigurna, pravi je doživljaj voziti po takvo modernoj prometnici, zaključio je Joso Klapan.
najnovije
najčitanije
Svijet
TURSKI PREDSJEDNIK
Erdogan čestitao Putinu i ponovno ponudio posredništvo oko Ukrajine
Hrvatska
KAMPANJA SE ZAHUKTAVA
Grbin: “Imamo ustavni udar pištoljem na vodu”. Božinović: “Oni nemaju ni program, ni ljude, ni stranku”
Crna Kronika
OPTUŽEN JE
Osječki policajac optužen za ubojstvo djevojke službenim pištoljem
Hrvatska
STRANI RADNICI
Ličke pastire zamijenili strani radnici s Dalekog istoka, zadovoljni su plaćom i uvjetima
Hrvatska
NEVIĐENA KAMPANJA
SDP objavio sliku “onoga čije se ime ne smije izgovoriti”
Crna Kronika
više ozlijeđenih
Dovršen očevid prometne nesreće kod Zelenog hrasta
Zadar
ZLATNI PIR
Ljubav na prvi pogled Marije i Ivice Masnića traje već pola stoljeća
Zadar
(NE)ZAINTERESIRANI ZA POLITIKU
Razgovarali smo sa zadarskim maturantima koji dobivaju pravo glasa, evo što kažu o izborima
Crna Kronika
51-godišnjak
TEŠKA NESREĆA Pijan izazvao frontalni sudar u Zagradu, ozlijeđene tri osobe
Nogomet
dobio po glavi