Promet obnovljenom dionicom državne ceste DC502 Smilčić – Pridraga odvija se nesmetano iako još uvijek nije službeno otvorena. Predstoji posao na završnom "ušminkavanju" pojedinih detalja na prometnici.
Dio obilaznog, alternativnog pravca
– Zbog božićno-novogodišnjih blagdana radovi se nisu izvodili, prvog radnog dana idućeg tjedna započinju završni radovi. Nakon tehničkog pregleda moderna prometnica će se i službeno otvoriti, kazao je Joso Klapan, načelnik Općine Novigrad u šestom mandatu.
Završetak projekta vrijednog 16,5 milijuna kuna, s otkupom zemljišta 17,5 milijuna kuna, trebao je biti krajem listopada, zapelo je na imovinskopravnim odnosima i odvodnji na području Smilčića.
– Najznačajniji prometni zahvati na dionici dugoj oko 8.850 metara su izgradnja kružnog toka, rotora na izuzetno opasnom raskrižju na ulazu u Pridragu te izgradnja nogostupa u Pridragi i Smilčiću s obje strane kolnika, kazao je Klapan.
Projekt je uz obnovu i visoki stupanj nivelacije valovitog kolnika obuhvatio i uređenje četiri postojeća i izgradnju dva nova autobusna stajališta te obnovu oborinske odvodnje.
– Na uzvišenim dijelovima ceste postavljanje su i čelične zaštitne odbojne ograde, istaknuo je Klapan.
Radove izvodi tvrtka Sarađen d.o.o. Stankovci koja je posao dobila na javnoj nabavi. Projektant je Ingris d.o.o., a nadzor IGH d.o.o
– Projekt obnove ove dionice državne ceste je osobito važan jer je dio obilaznog, alternativnog pravca u slučaju zatvaranja Maslenice, odnosno autoceste A1, ističe Klapan.
Put do Zadra kraći
Cesta je po postojećem makadamskom putu asfaltirana prije čak 37 godina, točnije 1981.
– Cesta od Pridrage do Smilčića nikada nije do kraja dovršena, naglasio je Klapan.
Pritom dodaje kako obnova cesta u duljini gotovo devet kilometara ima veliki značaj za lokalno stanovništvo, naročito zbog toga što je put do Zadra kraći.
– Iako je bitna čak su je i sami Pridražani bili počeli izbjegavati, više se koristila cesta preko Paljuva i Smilčića. Koliko god je ona važna za Pridragu, važna je i za Karin i za Kruševo i za Obrovac. Praktički tog čitavog podvelebitskog kraja koji prometuju tom dionicom, navodi Klapan.
Vožnja može biti opasna sama po sebi, a ravna dionica bez ijednog zavoja i poprilično nivelirana cesta od Pridrage do Smiličića sad je "dritura", prava automobilistička "pista".
– Upravo zbog navedenog molim sve vozače da ih novi kolnik državne ceste ne povuče i da ne voze prebrzo. Uz poštivanje prometnih propisa, vožnja je sigurna, pravi je doživljaj voziti po takvo modernoj prometnici, zaključio je Joso Klapan.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Županija
POTPORE
Dodijeljene su potpore Turističke zajednice Zadarske županije, evo tko je dobio sredstva
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
DHMZ
Danas djelomice sunčano uz promjenjivu naoblaku
Style
Manje kalorija
Veganska prehrana bolja je za mršavljenje i snižavanje kolesterola od mediteranske
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Zadar
legendarni veslač