Nikoletina Bursać za ugodu srednje klase

Slika korisnika admin
Potpuno moderniziranog izgleda - Renault Fluence

Renault Fluence, klasična trovolumenskoj limuzina smještena u središte kompaktnog razreda, već je nekoliko godina poznata i na hrvatskom tržištu, da bi ovih dana počela prodaja i njezine značajno redizajnirane verzije. U prethodnom obliku se prodavao u više od 80 država, a do sada je registriran u 255 tisuća komada. Prinova u Renaultovoj obitelji prvi je javni nastup imala na Istanbulskom sajmu automobila u studenom 2012. godine. Fluenceov novi stil je značajno moderniziran. Nova je inačica zadržala prethodnikovu udobnost i prostranu unutrašnjost, no naglasak stavlja na tehnologiju i kakvoću završne obrade.

Skladne, raskošne mjere novog Renaulta Fluence - duljina 4622 mm, međuosovinski razmak 2703 mm, visina 1489 mm i širina 1809 mm izdvajaju ga među sličnim trovolumenskim limuzinama koje se u posljednje vrijeme na tržištu pojavljuju u velikom broju.

Novi Renault Fluence obiluje postignućima visoke tehnologije koji vožnju čine jednostavnijom. Vozaču su na usluzi sustav koji olakšava kretanje na uzbrdicama, automatska parkirna kočnica te čak i regulator brzine s ograničivačem. Multimedijska oprema obnovljena je i obogaćena ugrađenim sustavom Renault R-Link s mogućnošću spajanja na internet.

Novi Renault Fluence ima bogatu ponudu motora kako bi se zadovoljila očekivanja kupaca na različitim tržištima gdje će se model prodavati. Svi spajaju užitak vožnje i malu potrošnju: četiri dizelska motora: novi 1.6 dCi 130 s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, 1.5 dCi 90, 1.5 dCi 110 i 1.5 dCi 110 s automatskim mjenjačem, te benzinski motor 1.6 16V 110 s petstupanjskim ručnim mjenjačem.

Izgled prednjeg kraja novog Renaulta Fluence nadahnut je dizajnerskim preporodom marke pod vodstvom direktora dizajna Laurensa Van Den Ackera. Najistaknutije mjesto na prednjem kraju zauzima uspravno postavljen upadljiv Renaultov znak na sjajnoj crnoj pozadini. Istodobno zaobljenije linije i pune površine Fluenceu daju dinamičniji, samouvjereniji stav, a kromirane linije s obje strane znaka znak su prestiža. Izgled prednjeg odbojnika je upadljiviji; veliki donji usisnik zraka širi se premda dnu, svjetla za maglu na sjajnoj crnoj pozadini doimaju se kao da vizualno proširuju donji usisnik, dajući prednjem kraju sportsku notu. Za dva centimetra suženi promjeri blatobrana u odnosu na prijašnji model novom Fluencu daju još više dinamične draži.

Obujam prtljažnika od 530 litara pripada među najveće u klasi novog Fluencea. Novi Renault Fluence već je od osnovnog modela opremljen klima-uređajem.

Proizvodi se u tvornici Oyak-Renault u Bursi, u Turskoj, a kako smo istaknuli, automobil se počeo prodavati u Hrvatskoj. Startna mu je cijena, za bazno opremljenu verziju s benzinskim motorom, 106 tisuća kuna.

Globalni igrač

Trenutačno se proizvodi u pet zemalja - J. Koreja, Turska, Rusija, Argentina i Indija - i prodaje u više od 80 država. Vodeće Fluenceovo tržište jest Turska, s udjelom od 22 posto u Fluenceovoj svjetskoj prodaji gdje je ujedno i najprodavanija trovolumenska limuzina.

U svjetski automobil promaknut je u studenom 2009. kad je počela  njegova proizvodnja u Bursi. Fluence je novi korak naprijed učinio pokretanjem proizvodnje u Argentini u prosincu 2010. te u Rusiji pola godine kasnije. Istovremeno se počinje proizvoditi i u indijskom Chennaiju.

Autor: 
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno