O, da, to je svakako pravi Citroen. Luksuzan, elegantan, tehnološki napredan a opet u mnogim rješenjima tako svoj. Dizajnom slijedi priču na koju smo kod “double chevriona” navikli a opet, straga, iznenađuje konkavnim staklom i poklopcem prtljažnika koji zahvaljujući toj pojedinosti ima neobični, polukružni početak. Svakako, ono što nas daleko više veseli od stakla koje na neki način varira priču započetu s Amijem 6, je ovjes Hydractive Plus.
Iznimno napredan, nevjerojatno prilagodljiv. Primjerice za teške se terene može birati između dva stupnja. Najviši može savladavati prepreke koje sasvim sigurno nije u stanju velika većina današnjih SUV-ova a taj stupanj dopušta brzinu do 10 km/h. Ako je riječ samo o teškom, neravnom terenu, bira se stupanj niži koji u tom položaju ostaje do brzine od 40 km/h a kad se krene na autocestu, ona se uključuje maksimalno učvrsnuti položaj koji od inače iznimno udobne, “plivajuće” limuzine stvara sportsko vozilo preciznog i na neki način “neosjetljivog” ovjesa. U tom se pak položaju može pridružiti i sportski način mijenjanja brzina šeststupanjskog automatskog mjenjača pa je preobrazba potpuna.
Ono što je kod ove nakon tri godine postojanja u ovoj generaciji blago redizajnirane limuzine novost 2,2-litarski je dizelski agregat s velikih 204 KS. Iznimno odgovoran, temeperamentan i u svakom slučaju suvereni motor omogućava velike užitke. Koje će putnici u automobilu zahvaljujući odličnoj izolaciji jedva primijetiti. Jer će, ma koliko brzina bila visoka a cesta zavojita – uživati u vožnji. Ono čime ovaj motor silnog okretnog momenta također iznenađuje je potrošnja. Najviša žeđ na koju smo ga natjerali maltretiranjem u gradu bila je 8,9 litara. Ali, na jednostavnijim prometnicama bilo je dovoljno i samo 5,9 litara. Sveukupno se u prosjeku moglo sa 7,8 litara što je za jednu u svakom segmentu punokrvnu limuzinu sjajan podatak.
A tek oprema! U cijelosti sveobuhvatna. Kožna sjedala, atraktivni 18-colni lakometalni naplaci koji su svojom sportskom razvedenosti skoro i odudarali od dominantno limuzinske “duše” automobila, odličan audio sustav, automatska električna parkirna kočnica, dvozonska automatska klima, grijana prednja sjedala s funkcijom masaže lumbalnog dijela, višeslojna akustična bočna stakla, park senzori… ma čemu više nabrajati kad je na svako pitanje odgovor – ima.
Cijena? Iznad 250 tisuća kuna. Visoka? Da, nije niska ali svakako je i indikativna. Njemačka konkurencija na tom iznosu tek počinje. Francuska završava – ultimativni motor i oprema na to svakako ukazuju. Kada se svemu doda velika prostranost i funkcionalnost te apsolutna nadmoć kad je ugoda vožnje u pitanju, nije se s njime baš poigravati jer u većini dvoboja odnosi pobjedu.
Sjajna obiteljska limuzina i jednako takav automobil za poslovne ljude. O da, pravi Citroen što zadnjih desetljeća i nemamo baš često prigodu konstatirati. I ma koliko se s nostalgijom sjećali francuskog filmskog remek-djela “Put u visoko društvo”, francusko ostvarenje na četiri kotača snimilo je “dolazak u visoko društvo”.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Zapremina: 2179 ccm Snaga: 204 KS pri 3500 o/m Okretni moment: 450/2000 o/m Dimenzije (d/š/v): 4779/1860/1451 mm Međuosovinski razmak: 2815 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 8,3 s Maksimalna brzina: 230 km/h Potrošnja (o/g/p): 4,7/8/5,9 l Emisija CO2: 155 g/km Prtljažnik: 439 l Težina: 1735 kg Gume: 245/45 R18
+ Motor, oprema, stil
– cijena
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
mali nogomet
Sv. Ante Zrilić nekretnine vratio se u Prvu ligu
Zadar
OŠ Krune Krstića
NAGRADE ADDIKO BANKE Zadarske učenice najbolje u financijskoj pismenosti
Plodovi zemlje i mora
VINSKE KRONIKE
Počeo izlaziti prvi hrvatski vinski digitalni časopis, Vinske zvijezde
Ostali sportovi
Uspjeh ŠSD Jadran
Odbojkaši OŠ Bartula Kašića viceprvaci Hrvatske
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Županija
NEPRAVOMOĆNO