Utorak, 19. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Od zagrebačke priče do zadarske bajke

Autor: Valentina Mlađen

04.07.2013. 22:00
Od zagrebačke priče do zadarske bajke

Foto: Zvonko KUCELIN



Priča Mihaele Gregov prava je priča o uspjehu i kreativnosti te dokaz da se dobra ideja može izdići i uspjeti bez obzira na krizu. Već u Zagrebu Mihaela je uspješno vodila obrt i stvorila mrežu zadovoljnih klijenata a onda se odvažila i nakon preseljenja zagrebačku priču pretvorila u zadarsku bajku


To vam je zaista pravilo, ne samo nas malih, nego i velikih kompanija, da uvijek sve najbolje stvari niknu ili se otvore u vrijeme krize. Onda je zapravo konkurencija najbolnija i najniža te se lako izdići iznad nje. Možda griješim, ali poprilično sam sigurna da imam pravo – priča Mihaela Gregov koju smo našli u zadarskom Poduzetničkom inkubatoru na Bokanjcu nad dizajnerskim skicama koje će uskoro postati originalne kreacije. Priča Mihaele Gregov prava je priča o uspjehu i kreativnosti te dokaz da se dobra ideja može izdići i uspjeti bez obzira na krizu.
Radna armosfera u modnom studiju
Poduzetnica je to koja je u Zadar stigla prije četiri godine zbog ljubavi, ali njezin poduzetnički duh nije mirovao. Već u Zagrebu Mihaela je uspješno vodila obrt i stvorila mrežu zadovoljnih klijenata te se odvažila i nakon preseljenja je zagrebačku priču pretvorila u zadarsku bajku. Već tri mjeseca djeluje u Poduzetničkom inkubatoru koji joj je, kaže, pružio pravu priliku za početak, a uskoro su počela i nova zaposlenja. Radnu atmosferu zatekli smo i tijekom posjeta Mihaelinom modnom studiju u kojem se užurbano radilo.
– Baš ste se mimoišli s Anom Čudić, zadarskom prvakinjom u plesu na šipci koja je bila na probi kostima za Svjetsko prvenstvo u Plesu na šipci koje će se održati u Londonu za 15 dana, govori mlada poduzetnica uvijek s glavom u skicama i materijalima.
Njezine kreacije poznatije su pod imenom Ella Ella Sportswear koje je već postalo poznato u Hrvatskoj, a tvrtka je zapravo dobila ime po Mihaelinom nadimku Ella. Ujedno vizualno podsjeća na traku koja se kao rekvizit koristi u gimnastičkim sportovima i plesu.
Za uspjeh mlade poduzetnice najzaslužnija je originalna ideja. Na tržište, koje je pretrpano svim i svačim, teško je izići s nečim novim, ali da nije i nemoguće potvrđuje Mihaela svojim primjerom.
– Tražila sam se u svemu, od kostimografije do svečanih haljina, a onda sam došla do zaključka da nitko ne proizvodi dresove za ritmičku gimnastiku, klizanje, sinkronizirano plivanje, akrobatski rock’n’roll, klasične plesove, i sl. Eliminirala sam ostalo, za što više nije bilo ni vremena, i počela izrađivati kostime, priča Mihaela. Specijalizirala se u posebnim materijalima koji se koriste u izradi kostima, nabavila malo po malo posebne strojeve za njihovu izradu i tako je krenula u posao.
Posao samo raste
Nije trebala dugo čekati da tržište prepozna originalnu ideju i da krene potražnja. Naime, ponuda ovih proizvoda slaba je čak i u Europi te su roditelji i treneri kostime uglavnom naručivali iz Ukrajine, Rusije i drugih istočnih zemalja u kojima je takvo tržište razvijenije.
Ciljana grupacija tvrtke Ella Ella Sportswear su djevojčice od otprilike 7 do 17 godina, ali često izrađuju kostime i za mlađu i stariju populaciju. Njihovo tržište obuhvaća zapravo cijelu Hrvatsku, a svakim danom sve je više zadovoljnih klijenata i upita.
Sve je ovo i zagrijavanje za novu ideju, projekt izrade haljina inspiriranih kostimima, a koje će biti potpuno nov i originalan proizvod na tržištu. Bile bi to haljine namijenjene ženama od 18 godina pa nadalje, a bile bi napravljene od rastezljivih materijala kakvi se koriste i u izradi kostima koji bi davali čvrstoću tijelu.
– Haljine bismo dizajnirale za recimo gospođe ili djevojke koje imaju širi opseg struka ili su malo šire u bokovima, ali i za one koje bi željele istaknuti neki dio svog tijela kao što su grudi ili struk. Dio haljina bio bi standardiziran, a dio bi se radio posebno po narudžbi, opisuje Mihaela. Haljine, za koje mlada dizajnerica već ima spremne krojeve bile bi jednostavne, rađene od najviše dva do tri materijala u kojima bi dominirala transparentna mrežica u boji kože kao baza, dok bi materijal na dijelovima koji se žele sakriti ili naglasiti bio crn ili u nekoj drugoj temeljnoj boji.