Hajdaš Dončić: Putnički promet prema Poluotoku, a trajektni prema Gaženici u omjeru pola-pola

Slika korisnika admin
Marin GOSPIĆ

Kako bi "smirio pobunu" otočana zbog broja linija između Preka i Zadra nakon izmještanja trajektnog prometa u Gaženicu, nakon što je iz Agencije za obalni i linijski brodski prijevoz priopćeno da će otočani direktnim prijevozom do grada moći samo četiri puta dnevno - ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić uputio se jučer iz Zagreba za Zadar. U privremenoj zgradi putničkog terminala u Gaženici na konferenciji za medije ustvrdio je kako će svih 15 linija na toj relaciji ostati i dalje, s tim da će biti podijeljene na brodske i trajektne.

- Brodski, odnosno putnički, promet odvijat će se i dalje prema Poluotoku, a trajektni prema Gaženici i to u omjeru pola-pola. Već sljedeći tjedan raspisat će se natječaj koji se odnosi na brodski prijevoz putnika na relaciji Preko-Poluotok radi povezivanja otoka Ugljana i Pašmana s kopnom. Tu liniju država subvencionira s milijun eura, a samo u infrastrukturu Gaženice uloženo je preko milijardu kuna. Dakle, nema smisla da trajektni promet ostane na Poluotoku i to ne samo iz racionalnih i prometnih razloga već i zbog činjenice da Grad Zadar ide prema UNESCO-u i traži zaštitu stare jezgre, rekao je Hajdaš Dončić.

Iako je na samom početku izjavio kako ne voli politički ping-pong koji ne odgovara činjeničim stvarima, nakon nekoliko novinarskih upita vezanih uz izjave bivšeg ministra prometa, a sadašnjeg gradonačelnika Božidara Kalmete, Hajdaš Dončić se ipak upustio u verbalni "obračun".

- Takva retorika poznata nam je iz prošlosti, a osobito iz vremena takozvanog "velikog vođe" Ive Sandera. Vidim da, na žalost, neki iz HDZ-a nastavljaju s istom taktikom - saborski zastupnik nabaci lopticu, a onda mu se uzvrati, izjavio je ministar prometa te naglasio kako ministarstvo od prvog dana zagovara tu tezu vodeći pri tom brigu o potrebama otočana. Podsjetio je kako se dugi niz godina znalo da će doći do izmještanja trajektnog prometa u Gaženicu te istaknuo kako je gradonačelnik Zadra trebao više razmišljati o ovom problemu u zadnjih 12 godina, osmisliti gradski promet i pronaći modele subvencioniranja gradskog prijevoza iz Gaženice do centra grada.

- Prvi zagovornik preseljenja trajektnog prometa je Božidar Kalmeta. Zašto ne imati ono nešto, da ne budem prost, pa jasno reći svoj stav, a ne jedno govoriti na sastancima u ministarstvu, a drugo novinarima, rekao je Hajdaš Dončić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno