Foto: Siniša KLARICA
Prošle 2008. kad je i otvoren ured HTZ-a u Tokiju, Hrvatsku je posjetilo 143.000 Japanaca. Ove godine očekujemo deset posto više posjeta. Koliko je to važan rezultat za nas, govori i činjenica da su sve destinacije u padu od 10 do 30 posto, dok je Hrvatska jedina u porastu, kaže Tripković Katayama
Izaslanstvo Biograda na moru koji u Nagasakiju sudjeluje na generalnoj skupštini organizacije Mayors for Peace, u hotelu Richmond dočekao je predstavnik Hrvatske turističke zajednice u Japanu Edouard Tripković Katayama. Iako je japansko gospodarstvo u krizi koja nije zabilježena posljednjih 70 godina, Hrvatska kao destinacija ove će godine privući deset posto više japanskih turista nego prošle godine.
– Prošle 2008. kad je i otvoren ured HTZ-a u Tokiju, Hrvatsku je posjetilo 143.000 Japanaca. Ove godine očekujemo deset posto više posjeta. Koliko je to važan rezultat za nas, govori i činjenica da su sve destinacije u padu od 10 do 30 posto, dok je Hrvatska jedina u porastu. Dakako, i za Japance je Hrvatska vodeći turistički lider u regiji, kaže Tripković Katayama, inače sin poznatog TV novinara i dugogodišnjeg dopisnika HRT-a iz Pariza Luke Tripkovića.
Nadalje, Tripković Katayama kaže da su Japanci posjetitelji svjetskih baština. Tako da su vodeće destinacije u Hrvatskoj za njih Plitvice i Dubrovnik. U pripremi je projekt HTZ-a pod nazivom „Pearl Road” ili Biserni put, koji predviđa umreženje destinacija u Mađarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji, kao jedna vrsta zajedničkog izlaska na japansko tržište. Također, u suradnji s Talijanskom turističkom zajednicom, u planu je projekt Svjetska baština Jadranskog mora. Japan je jedna od rijetkih zemlja na svijetu koje ne samo promiče posjet svojoj zemlji, nego i odlazak Japanaca u druge zemlje.
– No Japanci su prilično podložni turističkim trendovima, pa je tako donedavno hit bio Dubai u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Danas Dubai bilježi pad. Problem naše regije jest što od Beča do Instanbula ne postoji izravna avionska veza s Japanom. Mi se nadamo da ćemo tu vezu realizirati za 5-6 godina. Prvi dojmovi japanskih turista vrve od oduševljenja Hrvatskom. Slične najave stižu nam s lipanjskog sajma u Koreji, tako da očekujemo značajan priljev gostiju s ovog područja. Problem je marketinški značajnije približiti našu regiju jer Japanci slabije govore Engleski jezik, ali dosta često prate internetsku ponudu. Ohrabruje da su svi pokazatelji da za hrvatski turizam u Japanu nema krize, rekao je hrvatskim novinarima u Nagasakiju predstvanik HTZ-a u Japanu Edouard Tripković Katayama.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Reakcije trenera
Kvar semafora i ziceri odnijeli priliku za majstoricom
Hrvatska
SDP
Siniša Hajdaš Dončić nezadovoljan rezultatom SDP-a na nacionalnoj razini
Županija
radionica
U ponedjeljak se održava ekološka radionica Čistog otoka namijenjena virskim mališanima i svim građanima otoka Vira
Zadar & Županija
OSEBUJAN NASTUP
Gradonačelnik Benkovca na otvorenju Doma kulture spominjao zmajeve, zlonamjernike i Boga: Naše rodoljublje je kršćansko
KK Zadar
ABA liga, doigravanje
Budućnost poslala regionalnu sezonu Zadra u prošlost
Zadar
U CARSTVU SIRA
GLIGORA O ŠIRENJU PROIZVODNJE: ‘Čobani će biti Nepalci, plan je da stado sirane naraste do tisuću ovaca…’
Zadar
pojačan promet
OBAVIJEST MORH-a Kroz Zadar će proći hrvatska i španjolska vojna vozila, očekuju se gužve
Zadar
POČIVAO U MIRU
OD ‘SKITE’ SE OPRAŠTAJU BROJNI ZADRANI: ‘Veliki košarkaški virtuoz, zaljubljenik u košarku…’
Nogomet
MOHAMMED ALIYU OKECHUKWU
Nigerijac s biogradskom adresom: ‘Ako igraš u Hrvatskoj, moraš govoriti hrvatski’
Županija
velika stvar