Poboljšanih performansi, dopadljiv i štedljiviji za 20 posto
Audi je na tržište lansirao novu generaciju model A6 iz popularne serije allroad, odnoso verzije s pogonom na sve kotače. Prve dvije generacije modela allroad quattro u periodu između 2000. i 2006. bile su vrlo uspješne pa Audi opravdano vjeruje da će to biti i treća generacija. Univerzalan, novi model A6 allroad quattro proširuje vrstu upotrebe modela A6 Avant jer on nastavlja s vožnjom i na neasfaltiranim cestama.
Performanse su poboljšane, a potrošnja goriva smanjena je za 20 posto u odnosu na prethodni model. Dugačak je 4,94 metra, širok 1,90 metara i visok 1,47 metara, što ga čini 60 milimetara većim od modela Avant. Izrađen je na istom principu Audi ultra lagane konstrukcije, slično kao i limuzina, s aluminijskim sastavnim dijelovima koji sačinjavaju otprilike 20 posto njegove karoserije. Ukupna masa vozila smanjena je za 70 kilograma u odnosu na prethodni model. Sportskog je izgleda, ujednačenih proporcija, površine su odijeljene oštrim linijama, a linija krova prelijeva se prema D-stupovima. Rubovi blatobrana i pragovi u kontrastnoj su boji.
Unutrašnjost je elegantnog dizajna, uzorite ergonomije i odražava visoku kvalitetu izrade. Ono po čemu se model A6 allroad quattro vizualno ističe su tepisi i instrumentna ploča koji su potpuno crni. Prtljažni prostor novog modela Audi A6 allroad quattro zapremnine je 565 litara.
Novi A6 allroad quattro pravo je umjetničko djelo kada je u pitanju tehnologija povezivanja. Telefon s funkcijom Bluetooth iz dodatne opreme povezuje se na internet putem UMTS-a, a WLAN hotspot omogućuje putnicima surfanje internetom i razmjenu e-pošte. Usluge po mjeri vozača, poput Audi internetskog emitiranja informacija o stanju u prometu ili Audi web-radija koji emitira glazbu, dostupne su izravno iz automobila. Također su dostupne atraktivne usluge kao što su Google, uključujući Google Earth, Google Street View i pretraživanje interesnih točaka pomoću glasovnog upravljanja.
Novi A6 allroad quattro dostupan je s četiri snažna V6 motora – jednim benzinskim TFSI (3.0, 310 KS) i tri dizel TDI (3.0 – 204 KS, 245 KS i 313 KS).
Pogon
Sustav stalnog pogona na sva četiri kotača quattro dolazi u kombinaciji s mehanizmom za raspodjelu momenta na pogonske kotače. Tijekom dinamične vožnje taj sustav koči kotače s unutarnje strane zavoja pod manjim opterećenjem, a prije nego što počnu proklizavati. To dodatno poboljšava trakciju i upravljivost. Sportski diferencijal dostupan u dodatnoj opremi stalno raspodjeljuje pogonsku snagu u promjenjivoj količini na stražnjim kotačima.
najnovije
najčitanije
Zadar
"TESTOSTERON"
Najbolja suvremena poljska komedija stiže u Zadar
Hrvatska
IZBORI
HDZ i koalicijski partneri predali DIP-u liste: Vjerujemo da je naš program najbolji
Zadar
TURISTIČKA SLIKA
Gastrofestivali mamac za goste u predsezoni
Zadar
"Umirovljenici zajedno"
Za dostojanstven život umirovljenika, bez kopanja po smeću
Nogomet
TRENER HAJDUKA
Karoglan: Za nas su tri boda imperativ
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE