Zadarski klub Arsenal u svom je postojanju bio mnogo toga: plesna i koncertna dvorana, dvorana za maturalne zabave, kinodvorana, a sada je nakratko postao i knjižara. Još prije nekoliko mjeseci Profil je imao svoju prvu veliku rasprodaju knjiga što je oduševilo brojne čitatelje, ali, naravno, Zadrani su ostali zakinuti jer Profil za sada nema knjižaru u Zadru. Ipak, kako ne bi razočarali i svoje čitatelje diljem Hrvatske ova velika izdavačka kuća odlučila je rasprodaju dovesti i u ostale hrvatske gradove, započevši sa Zadrom. Odmah na samom početku odahnuli smo nakon što smo čuli da Profil ne rasprodaje svoje knjige jer zatvara, već knjige želi približiti kupcima.
– Zapravo radi se o tome da želimo približiti našim čitateljima knjige općenito. Važno nam je da steknemo nove čitatelje i mislim da je ovo dobar pristup. Imamo na rasprodaji knjige koje su stvarno dosta snižene i one koje su nekako još uvijek noviteti pa su snižene negdje do 20 posto, čisto da budu malo pristupačnije. Nekakav krajnji cilj je da steknemo nove čiatatelje, da približimo ljudima knjige i da si na kraju krajeva ljudi koji jako vole čitati priušte knjige, objasnila je Profilov marketinški trik voditeljica prodaje popularne knjige u Profilu Vanja Balley. Sudeći po broju okupljenih u Arsenalu već 15-ak minuta nakon što je prodaja otvorena bio je ovo i više nego dobar trik da se popularizira knjiga i zaradi unatoč sniženim cijenama. Naime, cijene prodavanih knjiga kretale su se već od 3 pa do 50 kuna, a nešto skuplje bile su nove knjige s već spomenutim izborom od 20 posto. Među najjeftinijim knjigama bile su dječje slikovnice i kuharice, koje su se odlično prodavale. A iako je izbor bio zaista raznolik i bez nekog pravila, od stručne pa do popularne literature, velik broj zastupljenih autora bili su upravo hrvatski pisci koji će ovim Profilovim potezom vjerojatno steći još nekoliko poklonika.
– U Zagrebu je prodaja na sniženju prošla jako dobro. Do sada smo u Tvornici održali dvije rasprodaje i obje su bile jako uspješne. Mislim da su ljude počele privlačiti manifestacije poput Interlibera i slične rasprodaje. Zanimljivo je da nije bilo nekakvog značajnijeg pada prodaje knjiga u knjižarama nego očito su oni ljudi koji inače ne posjećuju toliko knjižare došli na rasprodaje, rekla je Balley najavljujući, na radost čitatelja, kako će se ovakve akcije nastaviti i u budućnosti.
Kao grad kulture Zadar je izabran za početak ovog projekta izvan Zagreba. Velikoj prodajnoj akciji odazvali su se građani svih dobi, a gotovo svatko tko je došao iz Arsenala je izlazio s Profilovim vrećicama.
– Glavni razlog zbog kojeg smo došli u Zadar je uglavnom zato jer nemamo svoju knjižaru ovdje. Znamo da u Zadru ima dosta čitatelja, dosta ljudi koji su orijentirani na knjigu i slično i mislili smo da je Zadar najbolje mjesto da počnemo nešto izvan Zagreba, zaključila je Balley. Nadamo se kako će i ostali veliki izdavači zaključiti kako bi povremenom rasprodajom mogli malo više zaraditi i pripomoći hrvatskim čitateljima da si s vremena na vrijeme obogate biblioteku s knjigom po pristupačnoj cijeni.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Premier liga
VIDEO Lider Arsenal pregazio Chelsea s čak pet komada! Pogledajte golove
Nogomet
Nogomet
Tudorov Lazio slavio u uzvratu, ali Juventus ide u finale Kupa Italije
Nogomet
Pojačanje u uredu
Borussia Dortmund u klupskoj legendi pronašla novog glavnog direktora kluba
Zadar
PRIRODOSLOVNO-GRAFIČKA ŠKOLA
EKO DANI Drvo nade i biografija vode simboli ekoloških izazova
Scena
posebno iznenađenje
Jelena Rozga doživjela emotivan trenutak na pozornici
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA
NASUPROT FOŠE: Mnogi se sprdaju s cipelicama ‘zadarske Pepeljuge’: ‘Da znam tko je princ…’
Nogomet
HRVATSKI REPREZENTATIVAC