Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Optimizmom protiv recesije

12.03.2012. 23:00
Optimizmom protiv recesije


Mladenačkog izgleda, niske potrošnje, zadovoljavajuće funkcionalnosti i prihvatljive cijene – treba li išta više na četiri kotača u kriznim vremenima


Brzo, žustro, probitačno kroz Savsku, jednu od najprometnijih zagrebačkih ulica. Jednostavno pronalaženje mjesta za zaustavljanje ispred Hrvatskog novinarskog doma, pa elegantno klizeći “zelenim valom” na Držićevu, sve do Avenije Dubrovnik, širokog novozagrebačkog prospekta u kojem se nalazi i Velesajam. Umjesto k rotoru, skrećemo prema Velikoj Gorici. I opet suvereno, s dovoljno snage iako tako možda nije izgledalo s obzirom na to da je naš Twingo na svojoj premijernoj hrvatskoj vožnji koristio 1,2-litreni motor snage 75 KS. Da bismo se do kraja uvjerili u njegovu dinamiku, put do Arene, gdje se održavala prigodna press konferencija, bio je zaobilaznicom, odnosno autocestom. Brzinu od 130 km/h podnosio je bez problema, k tome ni buka nije bila značajna.
– Od ove izvedbe Twinga očekujemo mnogo, a on je i jedan od razloga da s optimizmom krećemo u ovu godinu, godinu od koje većina očekuje nastavak gospodarske recesije i ne pretjeranih razloga za veselje, istaknuo je Zoran Vujasinović, generalni direktor Renaulta Hrvatska dok je sam proizvod vrlo iscrpno, s mnogo detalja i zanimljivih pojedinosti predstavio David Kušanič, voditelj segmenta malih vozila Renaulta za regiju Adriatic.
– Redizajnirani Twingo je što se tiče izgleda maske uistinu novo vozilo. Ne radi se u ovom slučaju o malim nego o značajnim promjenama, a Twingo k tome najavljuje novi vizualni identitet niza Renaultovih vozila što dolaze ove ili idućih godina, istaknuo je Kušanič.
Ono na što se polaže posebna pažnja je mogućnost personalizacije. Uz nekoliko novih, optimističnih boja tu je i mogućnost dodavanja najrazličitijih uzoraka na krov vozila, stvaranje višebojnosti, korištenje posebnih naplataka, a čitava se priča može prenesti i na unutrašnjost. Kako kazuju podaci s 30 litara korisnih pretinaca, jednu od najkorisnijih u A segmentu. Twingo je i inače iznimno funkcionalno organiziran. Dva odvojena stražnja sjedala su pomična pa se volumen prtljažnika kreće od 165 litara kada su do kraja pomaknuta unatrag, preko 285 gurne li ih se prema napred, odnosno do 959 litara u slučaju njihovog preklapanja. I inače, automobil dužine 3687 mm pruža jedan od najvećih prostora za noge straga, usporediv čak s automobilima D segmenta!
Motorizacija Twinga zadovoljit će sve ukuse. Najveća se potražnja očekuje za benzincem što iz standardnih 1,2 litre izvlači 75 KS, skloniji sportskoj vožnji posegnut će za TCE verzijom sa 100 KS, a za nešto više od mjesec dana se očekuje dizelska inačica – 1,5 litara, 85 KS uz prosječnu potrošnju od samo 3,4 litre na 100 kilometara i emisiju CO2 od famoznih 99 g/km.
Paketi opreme su “trend”, “dynamic” i “gordini GT”, a već i u osnovnoj se verziji dobiva sve potrebno uključujući klimu, audiojedinicu, maglenke i četiri zračna jastuka. Cijene?
Poprilično povoljne jer se u bazi starta s devet tisuća kuna popusta pa je cijena najpovoljnijem modelu 66.900 kuna – kao jedna od najskupljih ističe se verzija “gordini GT” sa 100 KS za 92 tisuće kuna.
Dopadljiv, optimističan, povoljan i sasvim dovoljan za mlade, jednake takve obitelji pa i ljude srednje ili starije generacije čiji životni stavovi nemaju potrebu u društvu se dokazivati veličinom automobila. Stoga, Renault Hrvatska s pravom očekuje prodaju od 250 do 300 komada tijekom 2012. godine i zadržavanje 20 posto udjela u sve napučenijem A segmentu.


Revoz




I ova se opcija Twinga proizvodi u susjednoj Sloveniji, u tvornici Revoz u Novom Mestu. Garancija kvalitete Twinga – temeljem koje Renault Hrvatska svim kupcima koji se do kraja veljače odluče na kupnju redizajnirane generacije ovog mališana daje 5-godišnju garanciju – je i činjenica da je ta tvornica proglašena za jednu od najboljih u cjelokupnom Renaultovom sustavu.


Povezanost


Twingo, s obzirom na to da se u velikoj mjeri obraća mlađoj populaciji, posebnu pozornost posvećuje multimedijalnosti. Riječ je o posebnom, opcijskom sustavu – Twingo connected oxygen radio – što omogućava spajanje i korištenje materijala pohranjenog na iPhoneu ili iPodu te povezivanje s iPod Touchom kao i korištenje GPS navigacije zahvaljujući aplikaciji koju je razvila tvrtka Renault.


Oprema


Već i u baznoj, “trend” opremi Twingo donosi sve potrebno: klimu, 4 zračna jastuka, audiosustav i maglenke.