Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Turizam – prepoznatljiv hrvatski brend

12.05.2011. 22:00
Turizam – prepoznatljiv  hrvatski brend


Kako od turizma  stvoriti prepoznatljiv hrvatski  brend znaju studenti Odjela  za turizam i komunikacijske  znanosti Sveučilišta u Zadru.  Svoje ideje prezentirat će u  sklopu projekta “Ritam kulturizma” otvorenog jučer u  Studentskom klubu “Božo  Lerotić”.
– Glavni cilj projekta je  stvoriti kvalitetan i prepoznatljiv projekt koji će se  pozitivno odraziti na percepciju Odjela, samoga grada  Zadra, a sve kroz razvijanje  svijesti o važnosti turizma i  hrvatske kulturne baštine,  rečeno je jučer na otvorenju.
Osim što su osmislili  odličan projekt studenti su  pokazali da ga znaju i organizirati i izvesti na vrhunskoj razini. Na otvorenju  je tako prikazana prva  izložba studenata Odjela “Boje Hrvatske”, a na kraju  svečanosti izabrana je i pobjednička fotografija. Odlukom posjetitelja najboljom  fotografijom proglašena je  “Delirium jump” studentice  Anite Torbarine. Za svoje  fotografsko umijeće studentica je dobila i bogatu nagradu: trekking na rijeci Krupi i speleo avanturu u špilji  Modrič. U sklopu otvorenja  prikazan je i kratki duhoviti  dokumentarni film studenata  “Kulturna Hrvatska u očima  turista”. Cijeli program obogatila je pjevačkim nastupom  studentica francuskog jezika i pedagogije Anita Pavletić.
U nastavku manifestacije “Dani  kulturizma” danas i  sutra nas očekuje još  nekoliko događaja.  Danas, s početkom u  11 sati, na Novom  kampusu Sveučilišta  u Zadru predavanje  će održati dr. sc.  Daniela Angelina  Jelinčić, nakon čega  će se održati dvije  debate i to studenata na temu “Kulturna industrija” i  debata profesora na  temu “Kulturna raznolikost i interkulturni dijalog”. Sutra,  u subotu, s početkom u 10 sati, na  Forumu će se  održati “Sajam tradicije i eko proizvodnje”, a u  programu “Etno kulturizma”  nastupit će i brojni gosti:  klapa Koporan, klapa Barufa,  klapa Jargola, KUD Radovin,  KUD Gradina te Ljelje iz  Gorjana.