Nakon što je nestao Elan Obrovac, po svemu sudeći uskoro bi trebala nestati i njegova nasljednica Navalia. Barem tako misle radnici, koji su se ovih dana ponovno obratili javnosti zbog neisplate plaća. No u međuvremenu, poslovne aktivnosti odvijaju se u Gospodarskoj zoni Grabi u Poličniku, ali je tvrtka više postala poznata po nezadovoljstvu radnika, nego po plovilima za koje nekad dobijala priznanja.
– Prije godinu i pol dana vlasnik Elana je promijenio ime u Navalia d.o.o. Obrovac, da bi kupio vrijeme i prikrio nečasne radnje. Većinu radnika je poslao na burzu rada,ostao im dužan četiri plaće i otpremnine onima koji ostvaruju pravo na istu. Predstečajna nagodba nije prihvaćena, a vlasnik Matjaž Avšič, inače slovenski državljanin, u proteklih je mjesec, dva iz pogona u Obrovcu izvezao kalupe, opremu, alate i strojeve te sve prevezao u poslovnu zonu u Poličniku, gdje je od nedavno započeo proizvodnju jahti u iznajmljenim prostorima NEC-a. Iako im nije isplatio plaće i otpremnine, nekoliko radnika je pristalo raditi, govore bivši radnici Elana, koji navode kako po propasti Navalije Avšič nije otvorio pogon na svoje ime, te sad posluje pod imenom Beta Charter Sukošan.
Naravno, direktor Matjaž Avšič ima suprotno mišljenje od radnika koji ga prozivaju.
– Tvrtka je morala promijeniti ime u Navalia jer je u međuvremenu izgubila licencu za upotrebu imena Elan. Trenutačno se vodi spor s FIN- om zbog kršenja triju hrvatskih zakona u našem postupku predstečajne nagodbe. Što se tiče prozivki za plaće, moram reći da smo mi isplaćivali minimalac i da smo dužni svega 500 kuna razlike po zaposleniku. To je u konačnici iznos od oko 2000 eura. Istina, otpremnine radnicima nisu isplaćene jer za to nije bilo financijskih mogućnosti, rekao je Avšič.
Taj poduzetnik kaže da je iz pogona u Obrovcu iznosio samo smeće i to po nalogu inspekcije te da su kalupi tamo ostali. U Poličniku je iznajmio opremu da bi, prema njegovim riječima, platio otpremnine. Za odlazak iz Obrovca, Avšič proziva i lokalnu vlast, kojoj je svaki mjesec, na ime komunalnog doprinosa, morao plaćati 4000 eura. U Gradu Obrovcu se nam ovaj podatak neformalno potvrdili, objašnjavajući da je Elan, a kasnije Navalia, koristila veliku proizvodnu površinu.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
tiktok
Bidenova kampanja i dalje koristi TikTok iako mu vlada istovremeno prijeti zabranom
Hrvatska
PREGOVORI
HDZ-ov Marko Milić demantira: “Nije se raspravljalo o ministrima i sastavu Vlade sa DP-om”
Rukomet
Priznanje Zadru 2013
Marko Sudinja i Vice Lušić u reprezentaciji mlađih kadeta
Županija
DARIVANJE KRVI
Čak 60 uspješno odrađenih darivanja krvi i 1.800 eura donacije za obrovačku obitelj Marinković
Nogomet
BIVŠI NAPADAČ
Mijatović: Real treba produžiti ugovor Modriću na godinu dana
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Zadar
HEP JAVLJA