Solana Nin ne može čekati pomoć države za saniranje štete od poplave

Slika korisnika valentinam
VLASTITIM SREDSTVIMA PRIPREMLJENA SEZONA
Uspjet ćemo renovirati sve ono što je u katastrofalnoj poplavi uništeno i to vlastitim snagama jer, nažalost, nismo još nikakvu pomoć od države dobili. Prošla godina je za nas do poplave bila fantastična jer smo imali dobru berbu soli i posjećenost muzeja i suvenirnice, pa smo odlučili ponovno uložiti i renovirati Muzej i Kuću soli, kao i polja soli, kaže Sanja Stamenić Oštrić
Arif Sitnica
Kuća soli u Ninu

Unatoč enormnoj šteti od poplave, koja je u rujnu prošle godine pogodila „polja soli“, ali i objekte Solane Nin, procijenjene na 11 milijuna kuna, pripreme za turističku sezonu, ali i vrijeme kada će se ubirati sol, u završnoj su fazi.

- Uspjet ćemo renovirati sve ono što je u katastrofalnoj poplavi uništeno i to vlastitim snagama jer, nažalost, nismo još nikakvu pomoć od države dobili. Prošla godina je za nas do poplave bila fantastična jer smo imali dobru berbu soli i dobru posjećenost muzeja i suvenirnice, pa smo odlučili ponovno uložiti i renovirati Muzej i Kuću soli, kao i polja soli, koji su bili uništeni poplavom, tako da opet možemo turistima ponuditi turističke obilaske, stare i mnoge nove proizvode sa soli, kaže Sanja Stamenić Oštrić, voditeljica marketinga Solane Nin, tvrtke koja posljednjih sedam godina razvija nove proizvode i ima inovativan pristup u osmišljavanju vlastite prezentacije na tržištu.

Njihova poslovna filozofija je, kako naglašava Stamenić Oštrić, suradnja s malim hrvatskim tvrtkama, koje se bave proizvodnjom, a u suradnji s njma nastali su razni kozmetički pripravci sa soli, dimljena sol, sir, čokolade, sladoled, keksi, med, džem i maslinovo ulje svi proizvodi su s dodatkom cvijeta soli, pa trenutno u ponudi imaju oko stotinjak proizvoda različitih oblika i pakiranja vezanih uz sol.

- Kako smo lani imali veliku poplavu, ove godine smo se osigurali od poplave jer na našu proizvodnju faktor vremena ima veliki utjecaj. Kada su kišne godine i proizvodnja je ograničena, ističe Stamenić Oštrić, koja dodaje kako unatoč svemu lošem što im se prošle godine dogodilo ima i dobrih vijesti, među kojima i suradnja s tvrtkom LUSH koja je poznata po proizvodnji prirodne kozmetike i financira jedan od projekata zaštite ptica u Solani Nin.

- Nama je važna i činjenica bioraznolikosti jer je ovo područje poznato po tome da su ovdje nastanjene brojne vrste ptica, a nedavno su nam se doselili i flamingosi. Mi nikako ne želimo odustati od tradicionalnog načina proizvodnje soli jer je on važan za kvalitetu naše soli i tradicije, tvrdi Stamenić Oštrić, te zaključuje kako će i njihov ulazak na police Konzuma u kojemu ranije nisu imali svoje proizvode donijeti veću dostupnost kupcima, ali i turistima koji u velikom broju posjećuju i njihov Muzej soli. Samo u prošloj godini ovaj je Muzej i Solanu Nin posjetilo više od 70 tisuća turista što je u ukupnom broju turista koji posjećuju Nin značajna brojka.

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno