Eko taxi na Poluotoku koristilo oko 40 posto ugostitelja

Slika korisnika valentinam
Zadarska Čistoća pred sezonu uvela novu uslugu
Iz Čistoće napominju kako je stara gradska jezgra zaštićeni prostor, zbog čega ne mogu manipulirati spremnicima na način kako žele, pa su stoga osmislili ovu uslugu
Eko taxi

 Ukorak s odličnim turističkim rezultatima u Zadru, odlučili su ići i u zadarskoj Čistoći. U travnju ove godine Čistoća je na Poluotoku krenula s uslugom Eko taxija za zadarske ugostitelje na način da u trenutku kad su kante pune mogu nazvati dežurni telefon, a njihovi djelatnici u kratkom vremenu stižu na lokaciju i odvoze smeće. Ova usluga je besplatna za sve ugostitelje na području sare gradske jezgre.

- Potaknuti činjenicom da u 2016. i nastavno s 2017. imamo povećani broj dolazaka i noćenja, samim time u gradu se stvaraju velike gužve i logično je da i ugostitelji imaju povećan promet, namjera nam je bila da osiguramo uslugu koja prati te trendove. Ujedno, željeli smo spriječiti svima nama neugodne situacije da taj otpad stoji u prepunjenim kantama i kako se radi o hrani, širi neugodan miris, kaže tehnički direktor u Čistoći Pere Zubčić.

Zubčić napominje kako je stara gradska jezgra zaštićeni prostor, zbog čega Čistoća ne može manipulirati spremnicima na način kako žele.

- S druge strane bitno nam je da taj komualni otpad što kraće stoji u tim spremnicima, pa nam je sinula ideja da to funkcionira kao i sama usluga taksi prijevoza, kad se ugostiteljima nakupi puno otpada, a obično je to u vrijeme ručka i večere, naši dežurni djelatnici koji su cijelog dana na Poluotoku dolaze na njihov poziv, pojašnjava Zubčić.

Od kad je usluga krenula, u travnju ove godine, sustav je zaživio, pa je tako uslugu ove sezone koristilo 40 posto ugostitelja. Iako zadovoljni, u Čistoći se nadaju još boljim rezultatima dogodine.

- Smatramo da bi trebalo i da može bolje. Iduće godine opet ćemo malo pojačati oglašavanje kako bi ugostitelji bili dobro informirani, jer mislim da svi mi trebamo steći naviku korištenja novih tehnologija i sustava. Međutim, zadovoljni smo, a za iduću sezonu razmišljamo o uvođenju usluge Eko taxija i u druge zapadne gradske kvartove, poput Borika i Dikla, zaključuje Pere Zubčić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno