Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

Ekološki odgoj kroz vizualno komuniciranje

Autor: Ante Rogić

19.02.2010. 23:00
Ekološki odgoj kroz vizualno komuniciranje


U Rektoratu Sveučilišta u Zadru u četvrtak je održana javna obrana magistarskog rada Vilinke Grlaš. Rad pod naslovom “Ekološki odgoj kroz vizualno komuniciranje u institucionalnom predškolskom radu” Grlaš je branila pred Stručnim povjerenstvom u sastavu: doc. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar, prof. dr. sc. Marija Marinović i doc. dr. sc. Hrvoje Stančić.
Vinka Grlaš rođena je u Rijeci, gdje je maturirala 1975., da bi potom počela raditi u Dječjem vrtiću Rijeka. Uz rad je studirala te je 1987. godine na Pedagoškom fakultetu u Rijeci stekla višu stručnu spremu i stručni naziv nastavnik razredne nastave. Godine 2002. diplomirala je na Visokoj učiteljskoj školi u Rijeci, na studiju razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta likovna kultura, te je stekla stručno zvanje diplomirani učitelj s pojačanim programom iz nastavnog predmeta likovna kultura. Godine 2003. upisala je na Sveučilištu u Zadru poslijediplomski znanstveni magistarski studij iz informacijskih znanosti, usmjerenje ekologija u kulturi i turizmu. Njen magistarski rad opsega je 188 stranica, a sastoji se od šest poglavlja.
Članovi Stručnog povjerenstva u svojim ocjenama Vijeću poslijediplomskih studija Sveučilišta u Zadru ocijenili su rad pozitivno.
Dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar u svojoj ocjeni ističe kako magistarski rad Vilinke Grlaš pokazuje iznimno poznavanje problema sa stručnog stajališta te sposbnost za samostalni istraživački rad u struci.
– Iako kandidatkinja stavlja naglasak na razvoj ekološke svijesti kroz razvijanje likovno-vizualnih vještina, njezin se rad može smatrati vrlo korisnim u širem kontekstu zahtjeva međunarodne zajednice za uspostavom kvalitetnije odgojne komunikacije s djecom predškolskog uzrasta odnosno važnost razvijanja likovnosti i vizualne kulture kod djece kao preduvjeta za razumijevanje simboličkog okruženja suvremenog medijskog svijeta i društvene stvarnosti. U tom smislu, ovaj rad daje znanstveni doprinos struci i koristan je kao poticaj nastojanjima u našoj zemlji za uspostavom kvalitetnijih suvremenih metoda rada s najmlađim uzrastom budućih hrvatskih građana, piše Zgrabljić Rotar, među ostalim, u svojoj ocjeni.
– U magistarskom radu pristupnica je pokazala da poznaje problem istraživanja, da dobro vlada metodologijom pedagoških istraživanja i da je sposobna istražiti složenije probleme s interdisciplinarnim pristupom, napisala je, među ostalim, u svojoj ocjeni dr. sc. Marija Marinović.