FOTOGALERIJA: OŠ Bartula Kašića dobila praktikum za darovite učenike

Slika korisnika valentinam
Laboratorij čuda
Nakon otvorenja prektikuma održan je okrugli stol na temu "Mogućnosti multipliciranja rezultata na nacionalnoj razini" kojim je moderirala Dijana Vican, rektorica Sveučilišta u Zadru
Marin GOSPIĆ
Odmah su prezentirane mogućnosti koje nudi praktikum

Daroviti učenici uistinu mogu pridonijeti razvoju svakog društva. Mi u školi radimo na identifikaciji darovitih učenika već 30-ak godina, a nakon što ih identificiramo pokušavamo ih uključiti u različite dodatne aktivnosti. Međutim, prije dvije godine radili smo postupak vrednovanja škole kada su učitelji naveli kako su daroviti učenici zapostavljeni u redovitoj nastavi te bi se njima trebalo više baviti, kao i kako bi identifikaciju darovitih učenika trebalo spustiti na niži uzrast, a priliku za to vidjeli smo kroz ovaj projekt, rekla je u svom uvodnom govoru voditeljica projekta "ZadarZaDar" Vera Šušić, dipl. psiholog.

Ona je, među brojnim uzvanicima, sudjelovala na svečanom otvaranju praktikuma prirodoslovlja za darovite učenike u Osnovnoj školi Bartula Kašića, a koji je otvoren u sklopu EU projekta "ZadarZaDar Doživljajna pedagogija u prirodoslovnim predmetima za razvoj darovitih učenika". Ukupna vrijednost projekta je 973.127 kuna, a sve je financirano iz Europskog socijalnog fonda. U projektu sudjeluju  Sveučilište u Zadru (Odjel za pedagogiju i Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja), Grad Zadar (UO za Odgoj i školstvo) te pet osnovnih škola: OŠ Šimuna Kožičića Benje u Zadru, OŠ Zadarski otoci u Zadru, OŠ Krune Krstića u Zadru,  OŠ Sv. Filip i Jakov te OŠ Bartula Kašića u Zadru, koja je i nositelj projekta.

Otvorenje je uveličala i glazbena točka darovitih učenika OŠ Bartula Kašića,  a nakon otvorenja svi uzvanici su otišli pogledati novouređeni praktikum u kojem su već spremno čekali daroviti učenici koji su pokazali svoja znanja i mogućnosti.

- Danas pokazujemo različite ekperimente. Ja sam koristeći indikatore odredila koju bezbojnu otopinu imam u kojoj čaši, rekla je Julija Baričić, učenica sedmog razreda OŠ Sv. Filip i Jakov. 

Učenici osmog razreda škole Zadarski otoci Gabriela, Jakov i Mihael prezentirali su model vjetrenjače te primjer kako iskoristiti struju pomoću solarnih panela u sklopu predmeta geografije.

Nakon otvorenja prektikuma održan je okrugli stol na temu "Mogućnosti multipliciranja rezultata na nacionalnoj razini" kojim je moderirala Dijana Vican, rektorica Sveučilišta u Zadru.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno