Subota, 27. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Prodali mu seat, a nisu rekli da je bio oštećen u transportu

21.04.2011. 22:00
Prodali mu seat, a nisu rekli da je bio oštećen u transportu


– Sve smo riješili sa strankom i nema nikakvih problema. Radilo se o dvije točkice na vratima vozila koje su nastale prilikom transporta, pa smo automobil prelakirali. Praksa je takva da se lakiraju cijele površine, a u ovom slučaju dvoja vrata, iako je riječ samo o gotovo mikroskopskim oštećenjima. Ne vidim u čemu je problem i zašto se oko svega toga sada diže tolika halabuka jer su to uobičajene stvari – Luka Škara


Zadarska policija u petak je nakon dovršenog kriminalističkog istraživanja podnijela kaznenu prijavu protiv 39-godišnjeg predstavnika trgovačkog društva iz Zadra, zbog sumnje da je kao odgovorna osoba, u rujnu 2009. godine, 39-godišnjem Zadraninu prodao automobil Seat kao novi, zatajivši mu pri tom da je vozilo prethodno bilo oštećeno i popravljeno.
– Protiv odgovorne osobe trgovačkog društva podnesena je kaznena prijava zbog postojanja osnovane sumnje da je počinio kazneno djelo prijevare u gospodarskom poslovanju – izvijestili su iz PU zadarske.  
Kupac, 39-godišnji Zadranin koji je želio ostati anoniman, je naime u salonu automobila „Peta brzina” na Jadranskoj magistrali u Zadru  kupio automobil, no nakon prometne nesreće, kad je svoj Seat odvezao automehaničaru na popravak, ovaj mu je rekao da je automobil već bio farban. Zadranin je slučaj prijavio policiji, a s vlasnikom salona za prodaju vozila, Lukom Škarom, inače načelnikom Općine Škabrnja, kaže, sve je sredio i obeštećen je, a isto tvrdi i Škara.
– Sve smo riješili sa strankom i nema nikakvih problema. Radilo se o dvije točkice na vratima vozila koje su nastale prilikom transporta, pa smo automobil prelakirali. Praksa je takva da se lakiraju cijele površine, a u ovom slučaju dvoja vrata, iako je riječ samo o gotovo mikroskopskim oštećenjima. Ne vidim u čemu je problem i zašto se oko svega toga sada diže tolika halabuka jer su to uobičajene stvari. Događa se da se vozilo malo ošteti u prijevozu, ništa strašno. Kupcu smo pokazali fotografije kakva su to oštećenja bila i on je odustao od kaznenog progona – rekao nam je u telefonskom razgovoru vlasnik salona vozila Luka Škara dodavši kako je cijeli nesporazum nastao zato što je neki autolimar kupcu rekao da je auto ponovno lakiran, na temelju čega je ovaj stekao dojam da je automobil bio u potpunosti razbijen, pa je ishitreno reagirao.
Prijava protiv direktora salona će, nastavlja Škara, najvjerojatnije biti odbačena, a zbog nesporazuma na koncu samo on, kao vlasnik tvrtke, može imati štetu jer je sa kupcem cijela stvar riješena i izglađena. Takva negativna reklama mu u ova teška vremena nije potrebna, negodujući zaključuje Škara dodavši kako u Hrvatskoj i Zadru zasigurno ima onih koji su zaista počinili prijevaru u gospodarskom poslovanju.