Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Zatvoren CroSea: Kupci najzadoivoljniji cijenom i kvalitetom

21.08.2016. 22:00
Zatvoren CroSea: Kupci najzadoivoljniji cijenom i kvalitetom


Lokalna akcijska grupa u ribarstvu Plodovi mora (LAGUR Plodovi mora) u suradnji sa Gradom Zadrom pokrenula je izradu pilot projekta pod nazivom:  „Razvoj i testiranje koncepta ponude brze hrane na temelju Jadranske ribe – CroSea”. Projekt su podržali Hrvatska gospodarska komora, Turistička zajednica Grada Zadra i Hotelijersko-ugostiteljska i turistička škola Zadar. Svrha projekta je povećati prodaju sitne plave ribe kroz ugostiteljstvo. Cilj je projekta razviti i testirati koncept ugostiteljske ponude brze hrane na temelju jadranske plave ribe pod nazivom CroSea.
CroSea je zamišljen kao praktičan, lako dostupan i cjenovno prihvatljiv obrok od sitne plave ribe. Za razliku od većine druge fast food hrane koja se nudi na domaćem turističkom tržištu, CroSea je kvalitetan i zdrav objed koji povezuje lokalnu kulinarsku tradiciju sa suvremenom turističkom ponudom. Ciljna skupina za ovu ponudu su tzv. Take Away potrošači, većinom mladi, te strani i udomaći turisti, koji hranu konzumiraju u pokretu ili se kratko zadržavaju na mjestu ponude.
Od ove godine, u Zadru na Rivi otvoren je prvi CroSea objekt uz pomoć kojeg je testirana tržna prihvatljivost ovog koncepta.
Pilot objekt CroSea počeo je s testnim radom 21. srpnja 2016 sa radnim vrijemenom CroSea objekta svakim danom od 11 do 23 sata. Za potrebe projekta dnevno se pratio ugostiteljski promet po artiklima te provodila anketa zadovoljstva među potrošačima koji konzumiraju CroSea objed. Testni rad CroSea objekta završen je s 21. kolovozom.
Dosad prikupljeni i obrađeni podaci pokazuju da su prodajni rezultati pilot objekta CroSea vrlo dobri. Dnevno se proda između 220 i 300 obroka, odnosno potroši između 50 i 70 kilograma sitne plave ribe, dok se dnevni prihod od ugostiteljske usluge kreće u rasponu od 10 do 13 tisuća kuna dnevno. Navedeni rezultati projekta dokazuju da je pokretanje ovakvog tipa ugostiteljske ponude izrazito atraktivno potrošačima, te da potražnje ne manjka.
Paralelno se provodilo anketno istraživanje potrošača plave ribe koji su konzumirali CroSea objed, čime se  željelo utvrditi zadovoljstvo potrošača CroSea uslugom te pogreške u pokusnom marketingu. Preliminarni rezultati pokazali su da je većina potrošača zadovoljna, odnosno vrlo zadovoljna okusom konzumiranih jela, te su zadovoljni dizajnom CroSea ponude. Važan faktor ovakove ponude zasigurno je cijena, a sudeći prema mišljenju potrošača većina ih smatra kako je cijena CroSea objeda umjerena. Najviše primjedbi potrošači su imali na pakiranje i prezentaciju CroSea objeda, koja im je zbog tehničkih karakteristika onemogućavala jednostavno konzumiranje jela, odnosno kombinaciju glavnog jela, priloga i začina.