Spretne na kuhači i jeziku

Slika korisnika valentinam

SILVIJANA I MARICA – SVE BOLJE I BOLJE

Moram priznati da sam se ipak i ove godine navukao na „3,2,1 - kuhaj“ i to prije svega zbog naših Zadranki Marice i Silvijane. Iako su u samom početku jedva sačuvale živu glavu i kroz iglene uši se provukle u daljnji tok natjecanja, činjenica je da su sve bolje i bolje i da su uspjele čak dobiti tri desetke odjednom što, koliko je meni poznato, nije nikome do sada uspjelo. Početnu nesigurnost (nesnalaženje u strogo zadanim vremenskim okvirima) je zamijenila sigurnost zasnovana na iskustvu i znanju, te sada s pravom možemo očekivati i mogućnost konačne pobjede.

Ono što je mene oduševilo, u ovoj zadnjoj emisiji, jeste Silvijanina konstatacija rečena nakon što su je članovi žirija pokušali isprovocirati pričom o neravnom stolu. Ona je naime izjavila da se dio hrane u tavi našao u inferiornom položaju, ili tako nekako. Ne mogu je točno citirati, ali dugo nisam čuo tako dobar odgovor na nečiju provokaciju, što samo dokazuje da su ove dvije dame, osim na kuhači spretne i na jeziku te se nadamo da će izdržati do samoga kraja i pokupiti lovorike.

ODVRATNA REKLAMA

Poznato je da su reklame sve gore i gore, sve bezobraznije i bezobzirnije (nije pleonazam), a tipičan primjer imamo u jednoj reklami koja se posljednjih tjedana emitira upravo bjesomučno. Kada govorimo o reklamama za pelene, već smo navikli slušati fraze o „mirnom snu“, ili „suhoj koži“, ali i ordinarne gluposti tipa „bebe bi odabrale“. E sad... Sada smo dobili odvratnu reklamu u kojoj gomila male djece skakuće po prostoriji, e među njima pojedini zauzimaju takve pin-up položaje da se čovjeku u najmanju ruku zgadi to gledati. Kao da to sve nije dosta, tu je naravno i artificijelno oduševljeni glasić neke djevojke koja nam skreće pažnju na to „da su ove pelene osmislili njujorški dizajneri“. Sada bi mi kao trebali pasti na stražnjicu od oduševljenja iako nikada u životu nismo čuli za neku njujoršku školu dizajna pelena. Dobro, da je rekla „Napuljski pizza majstori“, ili „Pariški pekari“, „Švicarski sirari“, ili tako nešto po čemu su neki grad ili zemlja poznati, ja bi to razumio, ali ovako...

Upravo je iritantno kako nas autori reklama prave budalama i misle da ćemo nasjesti na ovakve gluposti. Razne hijaluronske kiseline, misceralne vode i slični sastojci o kojima nemamo pojma postali su redoviti sadržaj u propagandnim porukama. Što su riječi nerazumljivije to ćemo mi kao maniti kupovati te proizvode, jer, sve ono to nam je nerazumljivo nas primitivne oduševljava i čini nam se čarobno i veliko... Bože sačuvaj!

KOME TREBA ČESTITATI?

Nakon što je u trenutku ostvarivanja plasmana na svjetsko nogometno prvenstvo Joško Jeličić neviđeno ogadio Hrvatski nogometni savez, u HRT- ovoj emisiji „Otvoreno“ susreli su se neki ljudi i to ne bilo kakvi nego Ćiro Blažević, bivši izbornik Čačić, novinar Balog i čovjek s prezimenom Vrbanić kojeg nikada do sada nisam vidio, ali koji je izvršni direktor HNS- a. Bilo je tu svega o čemu bi se dalo diskutirati, al za to postoje sportske rubrike, a ono što je bilo malo tužno to je bila izjava Čačićeva, koji je očigledno razočaran čovjek koji u ovoj situaciji budi sažaljenje jer, u krajnjem slučaju, do sada je u javnosti istupao vrlo suzdržano i pristojno pa tako u ovoj emisiji nije nikoga osobno prozvao (a i zašto bi?). Najljepši trenutak večeri se zbio u trenutku kada je Vrbanović spomenuo čestitke koje stižu u HNS nakon ovoga uspjeha. Našao se tu Ćiro koji ga je otvoreno pitao dali je itko čestitao njima ili su sve pohvale išle igračima i stručnom stožeru, i da li HNS uopće zaslužuje ikakve pohvale. S druge strane, Ćiro ovaj put nije ni jednom riječju kritizirao rad bivšeg izbornika, što je u ovoj situaciji ipak jedan pokazatelj njegove humane crte i relevantnog ponašanja koje bi se moglo nazvati gospodskim

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno