Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Internetski marketing zaslužan za bolju sezonu

Autor: Ante Vidović

23.10.2012. 22:00
Internetski marketing zaslužan za bolju sezonu

Foto: Filip BRALA/PIXSELL



Mnogim dolascima su pridonijele nove web stranice koje su svojim sadržajima privukle veliki broj turista. Bogate rubrike su svim znatiželjnicima pokazale čudesnu prirodnu i kulturnu baštinu Nina, kaže direktorica TZ Nin Marija Dejanović


U prvih devet mjeseci na turističkom području Grada Nina gdje djeluju TZ Nin i TZ Zaton ukupno je ostvareno 976.294 noćenja, što je osam posto više u odnosu na isto razdoblje 2011. godine. Navedena noćenja realizirana su boravkom 114.432 turista. Broj dolazaka bio je dvanaest posto veći u odnosu na isto razdoblje 2011. godine.
Raduje rast
Gradonačelnik Grada Nina i predsjednik Turističke zajednice Grada Nina Emil Ćurko kaže kako ga raduju podaci o povećanju dolazaka i noćenja turista u destinaciji Nin što je rezultat velike brige oko uređenja grada i promidžbe Nina.
– Kako je već poznato Nin je protekle godine na nacionalnoj razini nagrađen Plavim cvijetom sa zlatnim znakom u kategoriji do 3.000 stanovnika, a ove godine je nagrađen u okviru projekta “Volim Hrvatsku” s priznanjem za razvoj i promicanje održivog turizma kao europska destinacija izvrsnosti, kaže Ćurko.
U privatnom smještaju na području Grada Nina boravilo je 26.632 turista koji su ostvarili 189.002 noćenja, u obiteljskim kampovima boravilo je 2.326 turista koji su ostvarili 18.873 noćenja, a u vikend-kućama boravilo je 3.059 osoba koje su ostvarile 51.639 noćenja.
U kampu Zaton Holiday Resort boravilo je ukupno 48.794 turista, koji su ostvarili 473.693 noćenja, što je 10 posto više turista i devet posto više noćenja u odnosu isto razdoblje 2011. godine. Od toga su domaći turisti ostvarili 5.219 i strani turisti 468.474 noćenja. Domaćih dolazaka bilo je 581, dok je stranih dolazaka bilo 48.213. U apartmanima Zaton Holiday Resorta boravilo je ukupno 33.621 turista, koji su ostvarili 243.087 noćenja, što je 16 posto više turista i sedam posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje 2011. godine. Od toga su domaći turisti ostvarili 23.913 i strani turisti 219.174 noćenja. Domaćih dolazaka bilo je 7.132, dok je stranih dolazaka bilo 26.489.
Festival soli
Po broju ostvarenih noćenja prednjače gosti iz Njemačke, Nizozemske, Austrije, Danske, Poljske, Italije, Češke, Slovačke, Slovenije i Mađarske te domaći gosti. Dolazak stranih gostiju iz zemalja koje predvode u strukturi gostiju rezultat je ciljane promidžbe Zaton Holiday Resorta na tim tržištima, a popunjavanje smještajnih kapaciteta u privatnom smještaju rezultat je destinacijske promidžbe i ulaganja u promidžbu vlasnika apartmana i soba na području Nina.
Direktorica Turističke zajednice Grada Nina Marija Dejanović oduševljena dobivenim priznanjima naglasila je kako je pojačani interes turista za dolazak u Nin rezultat kontinuiranog rada na unapređenju ponude destinacije.
– Mnogim dolascima su pridonijele nove web stranice koje su svojim sadržajima privukle velik broj turista. Bogate rubrike su svim znatiželjnicima pokazale, kako opisom tako i slikom, čudesnu prirodnu i kulturnu baštinu Nina te ostalu raznoliku ponudu destinacije što je svakako bio plus prilikom odabira mjesta za odmor. Nin je dobio i novu manifestaciju Festival soli u Solani Nin koja je popunila ponudu manifestacija Nina na kraju glavne turističke sezone i privukla veliki broj zainteresiranih.
Predani trud lokalne samouprave, turističkih radnika i gospodarstvenika Nina pretvorio je ovu destinaciju u nezaobilazno odredište svih koji žele uživati u blagodatima prirode i bogatoj kulturnoj baštini, zaključuje Dejanović.