U tri mjeseca Cromaris prodao 1.353 tone ribe

Slika korisnika admin
Cromaris
U prvom tromjesečju 2017. godine ukupni prihodi Adris grupe iznosili su 1,1 milijardu kuna, što je za 14 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Ostvareni poslovni prihodi iznose 918 milijuna kuna i veći su za tri posto. Neto dobit je, unatoč izraženoj sezonalnosti turističkog dijela poslovanja, pozitivna i iznosi 9 milijuna kuna što, u usporedbi s prošlom godinom kada je ostvaren negativan rezultat od 90 milijuna kuna, predstavlja snažan rast.

U prvom tromjesečju 2017. godine ukupni prihodi Adris grupe iznosili su 1,1 milijardu kuna, što je za 14 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Ostvareni poslovni prihodi iznose 918 milijuna kuna i veći su za tri posto. Neto dobit je, unatoč izraženoj sezonalnosti turističkog dijela poslovanja, pozitivna i iznosi 9 milijuna kuna što, u usporedbi s prošlom godinom kada je ostvaren negativan rezultat od 90 milijuna kuna, predstavlja snažan rast.

U turističkom dijelu Grupe trenutni booking je, u usporedbi s prošlogodišnjim, bolji za osam posto. Turistički dio Grupe intenzivno investira u obnovu i povećanje kvalitete postojećih proizvoda.

Cromaris je u prvom tromjesečju 2017. ostvario prodaju od 1.353 tone, što je za osam posto manje nego u prva tri mjeseca prošle godine. Na dinamiku prodaje u prvom tromjesečju znatnije je utjecao raspored uskrsnih blagdana. Trendovi pak u travnju i prognoze za prvi dio godine ukazuju na daljnji rast prodaje i prihoda. Cromaris je u Italiji pozicioniran za 25-50 posto iznad prosječne tržišne cijene. Proizvodi visoke dodane vrijednosti, prije svega svježa očišćena i pakirana riba, dostigli su gotovo četvrtinu udjela u ukupnoj prodaji. To je dio strategije tvrtke usmjerene na proizvode veće dodane vrijednosti.

Cromaris je u prvom tromjesečju 2017. godine ostvario neto dobit od 1,8 milijuna kuna, što je 1,5 milijun kuna više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Cromaris 80 posto svojih proizvoda izvozi na zahtjevna europska tržišta.

Croatia osiguranje i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim udjelom od 34,5 posto. Zadržava vodstvo u segmentima životnih i neživotnih osiguranja. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija Croatia osiguranje grupe u Hrvatskoj u iznosu od 905 milijuna kuna, što je na prošlogodišnjoj razini i unatoč ciljanoj optimalizaciji te smanjenju dijela portfelja. Bruto zaračunata premija na razini Grupe iznosi 1.019 milijuna kuna i jedan posto je veća od prošlogodišnje.

Autor: 
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno