Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Podzemni kabel izgorio, HT im bitno smanjio brzinu interneta

27.06.2016. 22:00
Podzemni kabel  izgorio,  HT im  bitno smanjio  brzinu  interneta


– Ovaj problem postoji već godinu dana, ali on se nikako ne rješava. Uredno smo plaćali račune jer smo sklopili ugovor s HT-om, a koliko je meni poznato problem je u kabelu koji se nalazi u zemlji i to od centrale do naše kuće, Ana Predovan
Može li priča za prosječnog građanina završiti bolje od situacije da  problem s teleoperaterom, koji je postojao mjesecima,    riješi nakon što novinar pošalje nekoliko poruka elektroničke pošte i nazove  ured za odnose s javnošću tog teleoperatera? Upravo ovako nešto   dogodilo se nakon što  je Ivan Predovan, koji živi u Švicarskoj, a u obiteljsku kuću u Ninskim Stanovima dolazi više puta godišnje, na adresu Zadarskog lista uputio jedno pitanje. Tražio je da provjerimo može li se  nešto napraviti da usluga, koju redovito plaća HT-u, bude i isporučena i  to nakon što njegova prepiska s odgovornima u toj tvrtki, nije dala nikakvog rezultata.
Godinu dana natezanja
Naime, problem s HT počeo je prije godinu dana,  kada je uslijed udara  groma u podzemni telekomunikacijski kabel, počela “štekati” brzina  surfanja internetom, a pojavio se i problem s telefoniranjem. Kako obitelj Predovan ne živi stalno na ovoj adresi, smatrali su da će se problem  rješiti u razdoblju do njihova povratka u Ninske Stanove. No kada su prije tri mjeseca ponovno stigli u rodno mjesto, situacija se nije promijenila.
– Ovaj problem postoji već godinu dana, ali  nikako se ne rješava. Uredno smo plaćali račune jer smo sklopili ugovor s HT-om, a koliko je meni  poznato, problem je u kabelu koji se nalazi u zemlji, a vodi od centrale  do naše kuće, rekla nam je Ivanova majka Ana Predovan, koja svoje umirovljeničke dane sa suprugom  ubuduće namjerava provoditi u rodnom  kraju.
Ivan Predovan, koji je po struci informatičar, kaže da i njegova majka  vrlo dobro zna o kakvom se problemu radi.
– Unatoč mojim pritužbama, žalbama i prigovorima na adresu HT-a,   jedino objašnjenje koje smo dobili je kako žale zbog situacije te da  je sve  što mogu napraviti mogućnost da nam ubuduće brzina interneta, umjesto  tarife Turbo 50, koju smo uredno plaćali,  bude Turbo 20, dakle dva i  pol puta sporije, iako  to mi, kao pretplatnici, ne želimo, ističe Predovan.
Posao za inspekciju
Od HT-ove Službe za odnose s javnošću, koju smo kontaktirali elektroničkom poštom, ali i telefonom, prije zaključenja ovog broja dobili smo  odgovor kako nas “s obzirom na vrijeme potrebno za istraživanje navedenih upita i prikupljanje svih potrebnih informacija, moraju  zamoliti za  odgodu roka” . U međuvremenu njihovi su tehničari izašli na teren gdje  smo ih zatekli jučer oko 13.30. sati kako marljivo rade na rješavanju problema. Iz obitelj Predovan  su nam rekli kako vjeruju da će ovim dolaskom  tehničara HT njihov problem biti riješen.
Kako je Ivan Predovan 1. lipnja pokrenuo spor ispred Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM)  poslali smo upit tražeći  odgovor na pitanje što se nakon svega može dogoditi. U odgovoru  Službe za odnose s javnošću HAKOM-a stoji kako je” I. Predovan 1. lipnja  pokrenuo spor s operatorom pred HAKOM-om, a istoga dana je HAKOM  zatražio očitovanje operatora vezano uz slučaj g. Predovana. Operator  HAKOM-u još nije dostavio svoje očitovanje, čak ni nakon slanja prošlotjedne požurnice, te je čitav predmet proslijeđen i inspektoru elektroničkih komunikacija, kako bi inspektor po službenoj dužnosti ispitao  slučaj i donio rješenje”, stoji u odgovoru te agencije.