Foto: Ivan JAMIČIĆ
Ovaj seminar može pomoći svim polaznicima jer teme koje će se obrađivati, kao što su funkcije branda i kako njime upravljati te zašto se isplati ulagati u brand, mogu pripomoći razumijevanju što pojedini brand znači i predstavlja za pojedinu tvrtku
U prostorijama HGK jučer je održan seminar na temu “Kako stvoriti i upravljati robnom markom?”, a organizirala ga je HGK – Županijska komora Zadar. Seminar je bio namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje brandom, odnosno proizvodom, glavnim direktorima, članovima uprave, brand menadžerima, voditeljima marketinga i prodaje i samostalnim poduzetnicima.
Prijavljeno 25 polaznika
Glavna svrha seminara je bila da se 25 polaznika, koliko ih se prijavilo, što bolje osposobi za suvremeni pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog poslovanja robnim markama u suvremenom poslovanju, a upravo to je i nastojao postići Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslovnog marketinga koji je održavao predavanje.
– Ovaj seminar može pomoći svim polaznicima jer teme koje će se obrađivati, kao što su funkcije branda i kako njime upravljati te zašto se isplati ulagati u brand i što čini uspješan brand kao i što je proizvod s imenom, a što brand, mogu pripomoći razumijevanju što pojedini brand znači i predstavlja za pojedinu tvrtku. Naime, brand je najvažnija imovina svakog poduzeća u 21. stoljeću i njegov je glavni i najveći izvor zarade, stoga je potrebno u njega puno ulagati i što bolje ga razumjeti, kazao je Kreber.
Preko ovoga interaktivnog seminara polaznicima se nastojalo prenijeti znanje i praktično iskustvo i omogućiti im da novim spoznajama sagledaju svoje poslovanje iz drugačije perspektive i da time kasnije izravno utječu na unaprjeđenje kvalitete svog svakodnevnog rada i uspješnog poslovanja.
Stari brandovi
– S brandom se susrećemo svakodnevno, od ranog jutra kada oblačimo cipele, ulazimo u auto određene marke pa do kasno navečer kada odlazimo na spavanje i pritom se koristimo raznim brandovima koji su više ili manje značajni. Značajna je određena lojalnost koja se veže uz brand koji koristimo. Naime, njegovim korištenjem na neki način postajemo njegovi zagovornici i nastojimo i druge ljude na razne načine, primjerice svojim preporukama i pohvalama, nagovoriti na njegovo korištenje i zbog toga brand ima tako važnu ulogu u životu i poslovanju, kazao je Kreber ističući da Hrvatska kao zemlja ima mnogo potencijala za stvaranje novih brandova, samo da je za to potrebno mnogo rada, znanja, ali i vremena. Dokaz su oni stariji, na tržištu već dobro uhodani brandovi, poput Gavrlovića, Zvijezde, Jamnice i mnogi drugi, a tu je i vrlo poznati zadarski brand Maraschino.
– Postoje i oni brandovi koji se mnogo lakše stvaraju i koji se šire velikom brzinom, no to se odnosi prvenstveno na tehnologiju i internet, a noviji primjer takvog branda bi bio facebook, kazao je Kreber.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
Vrijedno znanje
Služba civilne zaštite održala edukativnu radionicu za Filipjance
Zadar
Katedrala sv. Stošije
Nadbiskup Zgrablić predvodio Misu posvete ulja na Veliki četvrtak
Zadar & Županija
Pridružite se akciji
Psi u Skloništu za životinje Privlaka dobivaju posebnu uskršnju poslasticu
Kultura
Predavanje u Matici hrvatskoj
Antun Gustav Matoš kao nesumnjivi moderni klasik
Zadar & Županija
nominirani projekti
Za otoke Zadarske županije predviđeno 25,6 milijuna eura
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
PANEL RASPRAVA