Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Brand je najvažnija imovina svakog poduzeća

Autor: Katarina Belić

28.10.2008. 23:00
Brand je najvažnija imovina svakog poduzeća

Foto: Ivan JAMIČIĆ



Ovaj seminar može pomoći svim polaznicima jer teme koje će se obrađivati, kao što su funkcije branda i kako njime upravljati te zašto se isplati ulagati u brand, mogu pripomoći razumijevanju što pojedini brand znači i predstavlja za pojedinu tvrtku


 U prostorijama HGK jučer je održan seminar na temu “Kako stvoriti i upravljati robnom markom?”, a organizirala ga je HGK – Županijska komora Zadar. Seminar je bio namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje brandom, odnosno proizvodom, glavnim direktorima, članovima uprave, brand menadžerima, voditeljima marketinga i prodaje i samostalnim poduzetnicima.
Prijavljeno 25 polaznika
Glavna svrha seminara je bila da se 25 polaznika, koliko ih se prijavilo, što bolje osposobi za suvremeni pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog poslovanja robnim markama u suvremenom poslovanju, a upravo to je i nastojao postići Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja poslovnog marketinga koji je održavao predavanje.
– Ovaj seminar može pomoći svim polaznicima jer teme koje će se obrađivati, kao što su funkcije branda i kako njime upravljati te zašto se isplati ulagati u brand i što čini uspješan brand kao i što je proizvod s imenom, a što brand, mogu pripomoći razumijevanju što pojedini brand znači i predstavlja za pojedinu tvrtku. Naime, brand je najvažnija imovina svakog poduzeća u 21. stoljeću i njegov je glavni i najveći izvor zarade, stoga je potrebno u njega puno ulagati i što bolje ga razumjeti, kazao je Kreber.
Preko ovoga interaktivnog seminara polaznicima se nastojalo prenijeti znanje i praktično iskustvo i omogućiti im da novim spoznajama sagledaju svoje poslovanje iz drugačije perspektive i da time kasnije izravno utječu na unaprjeđenje kvalitete svog svakodnevnog rada i uspješnog poslovanja.
Stari brandovi
– S brandom se susrećemo svakodnevno, od ranog jutra kada oblačimo cipele, ulazimo u auto određene marke pa do kasno navečer kada odlazimo na spavanje i pritom se koristimo raznim brandovima koji su više ili manje značajni. Značajna je određena lojalnost koja se veže uz brand koji koristimo. Naime, njegovim korištenjem na neki način postajemo njegovi zagovornici i nastojimo i druge ljude na razne načine, primjerice svojim preporukama i pohvalama, nagovoriti na njegovo korištenje i zbog toga brand ima tako važnu ulogu u životu i poslovanju, kazao je Kreber ističući da Hrvatska kao zemlja ima mnogo potencijala za stvaranje novih brandova, samo da je za to potrebno mnogo rada, znanja, ali i vremena. Dokaz su oni stariji, na tržištu već dobro uhodani brandovi, poput Gavrlovića, Zvijezde, Jamnice i mnogi drugi, a tu je i vrlo poznati zadarski brand Maraschino.
– Postoje i oni brandovi koji se mnogo lakše stvaraju i koji se šire velikom brzinom, no to se odnosi prvenstveno na tehnologiju i internet, a noviji primjer takvog branda bi bio facebook, kazao je Kreber.