Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Jezična analiza reklamnih poruka

Autor:

29.05.2009. 22:00
Jezična analiza reklamnih poruka

Foto: Adam VIDAS



U rektoratu Sveučilišta u Zadru jučer je održana javno obrana magistarskog rada Marije Mišulić. Magisterij pod naslovom “Jezična analiza reklamnih poruka” Mišulić je branila pred Stručnim povjerenstvom u sastavu: prof. dr. sc. Josip Lisac, prof. dr. sc. Danica Škara i prof. dr. sc. Sanja Čurković Kalebić.
Marija Mišulić diplomirala je 1994. na Filozofskom fakultetu u Zadru, a poslijediplomski studij Europski studiji: Jezici i kulture u dodiru upisala je u akademskoj 2004./2005.
Njen rad sadrži 125 stranica teksta, podijeljen je u pet poglavlja s nizom potpoglavlja.
– Autorica je dobro upoznata s prethodnim istraživanjima. Koristila je metodologiju istraživanja znanstvenog rada primjerenu temi. Marija Mišulić napisala je rad koji po svojoj strukturi odgovora magistarskom radu, stoji, među ostalim, u zaključku ocjene Vijeću poslijediplomskih studija Danice Škara.
Sanja Ćurković Kalebić istaknula je u svojoj ocjeni kako Mišulić obrađuje relevantnu temu, dobro izvodi zaključke, te dobro koristi literaturu. Također je istaknula doprinos rada ovoj tematici.
Pozitivnu ocjenu dao je i Josip Lisac, također istaknuvši vrijednost i doprinos znanosti ovog rada.