Turisti su trebali iznajmljivati bicikle na našem parkiralištu na Relji, a bio je to i projekt za koji su se zanimali i Nizozemci. Međutim, kasnije se pokazalo da i nema baš puno zanimanja za takvu vrstu ponude. Bicikli su se kasnije odlagali po našim skladištima sve dok ih nismo rashodovali, rekao je Duka
Gdje je 15 bicikala koje ja kupila Obala i lučice? Pitala je to na zadnjoj sjednici Gradskog vijeća Zadra vijećnica SDP Sabina Glasovac zadarskog gradonačelnika Zvonimira Vrančića.
Bicikli su prije nekoliko godina zamišljeni kao dio projekta gradske tvrtke Obala i lučice s tim da bi se iznajmljivali turistima za vožnju Poluotokom. Projekt nije zaživio, ali se nije znalo ni što je s kupljenim biciklima.
– Zbog izvrsnih predispozicija koje Zadar ima, ukazala sam na potrebu popularizacije korištenja bicikla kao alternativnog prijevoznog sredstva. To se može postići većim ulaganjima u biciklističku prometnu infrastrukturu, biciklističke staze, veći broj parkirališnih mjesta za bicikle te razmisliti o projektu ‘share a bike’ po uzoru na neke europske, ali i hrvatske gradove. U Ljubljani je grad kupio 300 bicikala, rasporedio ih na 30 pozicija u gradu i građani ih mogu unajmiti na sat-dva ili više i to izvrsno funkcionira. Čak je i u prometnoj studiji koju je 2003. naručila gradska tvrtka Obala i lučice jedan dio posebno posvećen ovom vidu prometovanja koji smanjuje gužve u prometu, na parkiralištima, ekološki je prihvatljiv i promiče zdrav način života. Nažalost, možemo vidjeti da se ona ne poštuje jer su nakon 2003. godine izgrađene brojne gradske prometnice bez biciklističkih staza, što je neprihvatljivo, istaknula je Glasovac, dodajući da je ista tvrtka prema nekim informacijama 2004. godine kupila 15 bicikala za najam.
– Moje pitanje je glasilo jesu li točne informacije da je Obala i lučice kupila te bicikle, zašto ti bicikli nikad nisu stavljeni u funkciju za koju su kupljeni tj. zašto ih građani nisu mogli unajmljivati i kamo su nestali. Ako je nešto kupljeno novcem građana, onda građani imaju pravo znati gdje je njihov novac odnosno, gdje su bicikli kupljeni njihovim novcem na kraju završili, pojasnila je Glasovac.
Prema riječima direktora Obale i lučica Eduarda Duke, bicikli su rashodovani.
– Prema našoj zamisli turisti su ih trebali iznajmljivati na našem parkiralištu na Relji, a bio je to i projekt za koji su se zanimali i Nizozemci. Međutim, kasnije se pokazalo da i nema baš puno zanimanja za takvu vrstu ponude. Bicikli su se kasnije odlagali po našim skladištima sve dok ih nismo rashodovali, rekao je Eduard Duka, ispričavajući se što zbog poslovnih obeza nije mogao detaljnije odgovoriti na prozivke Sabine Glasovac.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
Vrijedno znanje
Služba civilne zaštite održala edukativnu radionicu za Filipjance
Zadar
Katedrala sv. Stošije
Nadbiskup Zgrablić predvodio Misu posvete ulja na Veliki četvrtak
Zadar & Županija
Pridružite se akciji
Psi u Skloništu za životinje Privlaka dobivaju posebnu uskršnju poslasticu
Kultura
Predavanje u Matici hrvatskoj
Antun Gustav Matoš kao nesumnjivi moderni klasik
Zadar & Županija
nominirani projekti
Za otoke Zadarske županije predviđeno 25,6 milijuna eura
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
PANEL RASPRAVA