Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

21 C°

U potrazi za ženama s problemima

Autor: Mario Padelin

29.08.2013. 22:00


POVRATAK JEDNE OD NAJODVRATNIJIH REKLAMA
Zašto reklame nerviraju? Zato što ih moramo gledati onda kada to i ne želimo, tj. onda kada zbog njih prekidaju filmove. Zato što su preduge i glupe. Zato što se ponavljaju u beskonačnost. Sjetite se samo koliko ste puta vidjeli ono dvoje koji su se preporodili tek onda kada su kupili novi madrac. Ipak, najviše se nerviramo kada su reklame i iznimno iritantne. Mene konkretno, dovodi do ludila kada u reklamama sudjeluju djeca, toliko da mi dođe skupiti petstotinjak tisuća potpisa za referendum da se to zabrani. Grozno je gledati te ljepuškaste gnomove, a osobito je odvratno kada ih morate i slušati. Nekakvi razdragani, veseli glasići koji nešto brljaju s roditeljima o čokoladama, igračkama i kao najgore, o dječjoj štednji. Barjak takvim reklamama ipak nosi ona u kojoj dječji glas toliko neprirodno akcentira i dijabolizira se da čovjeku uistinu pobudi izvjesne probavne tegobe. To je ona o tome kako je “tati u goste pooonovno (ovdje glas prelazi u vrisak) došao striček Vlatko. Opet je bilo Jaaaakoo napeto. Jeo se veeeelliiiki sendvič. Baš smo super obitelj!!!” Ne niste super obitelj. Antipatični ste i ponašate se kao da s vama nešto nije u redu. Ma koje dijete tako neprirodno govori, tako da iskaču membrane zvučnika? Koga su nam je vraga opet počeli emitirati? A taman smo je nekako bili zaboravili.
REKLAMA ZA DOBAR TEK
E ovi koji prave reklame baš vole kada ženska ima problema s onom stvari. Nagledali smo se tako zabrinutih jahačica, biciklistica, ali i balerina koja su morale skakati u vis i širiti noge. Svi su njihovi problemi nestali upotrebom čarobnih uložaka “s krilcima” (zagonetka – “Krv pije – vampir nije. Krila ima – a ne leti”). Ipak ova gospođa nije bila pred malim ekranom kada se o tome govorilo pa je ostala uskraćena za neke bitne informacije i vrlo je zabrinuta. “Intimni problemi o kojima se ne može govoriti” – uvodi nas glas u reklamu. Ne može se govoriti? Može, može… Na televiziji se sve može. Može se govoriti o bolu, svrbežu, a spominje se bogami i iscjedak. E sad, nisu baš precizno govorili o konzistenciji i mirisu iscjedka, ali nadamo se da će u sljedećoj reklami i o tome podrobnije. “Ne volite o tome govoriti” – rekao je glas. E pa ne volimo o tome ni slušati. Osobito ne u vrijeme obroka, a to vrijeme kod mene ovako debelog traje cijeli dan.
ČIJA JE U STVARI MIRJANA LUČIĆ
O Mirjani Lučić Baroni svi znaju sve, ali i ništa. Sve, zato što je njena teniska karijera počela blistavo, a onda joj je naglo prekinuta zbog obiteljske drame u kojoj je s majkom i braćom pobjegla od oca u Ameriku. Tada je javnost definitivno bila na njezinoj strani, ali onda je neko vrijeme nestala iz tenisa da bi se prije nekoliko godina vratila na Hvar, gdje je trebala u suradnji s tamošnjim vlastima napraviti nekakav tenis-kamp ili tako nekako. Naravno, i nastaviti karijeru. Bile su tada pune novine i televizija obećanja i planova s obje strane i svi su se tome veselili i optimistično gledali na budućnost osim, naravno, mene koji sam prvi i vrlo decidirano rekao da će sve to propasti i završiti teškim riječima. Naravno da sam bio u pravu i od tada o Mirjani, koja se ipak nekako vratila na scenu, čujemo u sportskim vijestima o tome kako je prošla to i to kolo na tom turniru i sl.
Problem zbog kojeg o njoj i pišem je u tome što Mirjana odbija davati izjave za hrvatske medije. Zbog toga čujemo svakakve komentare, od onih kako “Lučić opet odbija dati izjavi” pa do one kako ona ionako “nema ništa pametno za reći”. Postavlja se pitanje: ako ona ne želi govoriti za hrvatske medije, zašto je onda jednostavno ne ostave na miru. Uostalom, ona je, koliko je meni poznato hercegovačkog porijekla, rođena u Njemačkoj, živi većinu života u Americi, a zna se kako je otišla iz Hrvatske i kako je bila zlostavljana u obitelji. Ako cura (čuj mene, cura, a ima 31 godinu) hoće svoj mir i ne želi davati izjave onda je treba ostaviti na miru i od nje izjave i ne tražiti i zadržati se samo na šturim informacijama.