Da se namažeš od glave do pete

Slika korisnika valentinam
TV SVEKRVA
MI SMO POSLUŠNE SLUGE I KLANJAMO SE PRED VELIKIMA

Oni koji prate ovu cijenjenu kolumnu znaju da me strašno nervira kada se naši klanjaju svemu što dolazi sa zapada, Kristijanu Ronaldu i da sada ne nabrajam čemu sve ne. Ta se lijepa tradicija nastavlja i dalje, a ovaj put se radi o kombinaciji kreme za tijelo i nogometnog kluba. Kakve veze imaju te dvije stvari nije jasno sve dok ne pogledate reklamu na našoj dragoj televiziji, a koja ide pedeset puta na dan na svim programima. Radi se o kremi za tijelo koja je sponzor Real Madrida ili je Real sponzor kreme, što nije toliko ni važno. Važno je to da se u toj kratkoj reklami naziv „Real Madrid“ spominje čak pet puta, više nego ime samog proizvoda. Zašto? Zato što autori ovog propagandnog spota misle da smo mi balkanski jadnici koji automatski padaju na stražnjicu od poštovanja kada se spomene to veliko i slavno ime i odmah ćemo otrčati u dućan i kupiti deset kila te kreme i namazati se od glave do pete, samo zato što oni imaju veze s Realom iz Madrida.

Ali, nisu oni dobro postupili oni koji su tako mislili pri kreiranju ovog smeća. Prodaja bi bila sigurno još bolja da reklama ide ovako: -„Ovu kremu proizvodimo za (ili uz) Real Madrid, a u Realu Madrid loptu ganja i veliki i neponovljivi Kristijano Ronaldo (ovdje ide kratka stanka dok se spiker ničice baci na zemlju i poljubi pod iznad kojeg se nalazi Ronaldova slika), a Ronaldo često s ovom kremom maže svoja j... Hm... Stopala.“

KOJA JE NAŠA NAJVEĆA ŽELJA?

Ovaj smo tjedan imali priliku vidjeti povratak Gorana Milića na HRT i to s dokumentarnom serijom „Tada i Sada“. To je uradak u kojem se pomoću anketa, dokumentarnih snimaka i dijaloga dvaju glumaca uspoređuje kako je bilo nekada i kako je to sada. Iako jako cijenim Milićev novinarski rad, mislim da je ova tema u samome startu promašena, jer kod nas su stvari vrlo jasne. Oni koji su ostali bez posla, oni čija su djeca otišla „trbuhom za kruhom“, oni koji su podstanari i koji su gadnim kreditima, oni će reći da je prije bilo bolje. Oni pak koji su se „snašli“, koji su nadogradili ono što su stekli u „socijalizmu“ takve će proglasiti jugonostalgičarima ili nekim drugim nazivima koje ne bi sada spominjao. U stvari, već sam davno odustao od toga da nekoga nešto uvjeravam kada je u pitanju situacija u zemlji i svijetu i od tada se manje nerviram.

Milić je u prvoj epizodi prikazao snimak ulične ankete u gradu Karlovcu koju je napravio legendarni Ivan Hetrich. Vrijeme je kraj 60-tih, slike su crno bijele, a ljudi su sivi i poružni. Puno ih želi naravno zdravlje, da bude mir, a jedan je dječak poželio nogometnu loptu. Mala djevojčica je pak totalno perverzna. Nećete vjerovati što je ta poželjela. Poželjela je dobiti jednu dobru knjigu (!!!???). Danas bi je poslije takve želje sigurno poslali kod psihologa na promatranje, a da današnjem nekom djetetu pokloniš knjigu, vjerojatno bi je dobio nazad u glavu od strane djeteta, a roditelji bi rekli da si bolestan i da si škrtac.

ŽELJE ČOVJEKA KOJI IMA SVE PA SADA NE ZNA ŠTO BI OD SEBE

Ali, pustimo mi ove navedene i obratimo pažnju na jednog koji je izgledao najneinteligentnije i živi je dokaz da je i tada bilo ljudi kojima je važnije od zdravlja, obitelji i mira bilo da li će Dinamo biti jesenski prvak. Upravo je to rekao taj mladi čovjek, a meni je strašno žao sljedeće. Žao mi je što nije rekao ovako – „Meni je ove 1968. godine najveća želja da Dinamo prezimi u Europi“. Zamislite dragi čitatelji koja bi to sprdačina bila, koja povijesna ironija. Ma ne bi se ja izrugivao i smijao se Dinamu, mislim dao im Bog zdravlja, ali to forsiranje prezimljavanja u Europi, koje se po svemu sudeći nikada neće dogoditi, a pogotovo kada se to radi na državnoj televiziji, zbilja ide na živce.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)