Srijeda, 8. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

22 C°

Neprekidno u akciji za “akciju”

30.03.2011. 22:00
Neprekidno u akciji za “akciju”


Artikli koji su na akciji moraju biti vidljivi i izloženi na pultu pokraj blagajne. Svakom kupcu ih moramo pokazati rukom i uz smiješak reći ‘ovo nam je na akciji’ te mu pokušati te proizvode i prodati. Na nekim prodajnim mjestima to je moguće, međutim, na nekima nije, kaže prodavačica


Kako bi poboljšali rezultate svojih prodajnih mjesta, mnoge su manje trgovine, prodajna mjesta tiska i benzinske crpke uvele novine za svoje zaposlenike. Jedna od njih je i tzv. akcijska prodaja proizvoda, npr. sladoleda ili žvakaćih guma, koje prodavači trebaju ponuditi kupcima bez obzira kupuju li oni benzin, cigarete ili namirnice. Poslodavci prateći prodaju akcijskih artikala pozivaju na odgovornost one koji imaju loše rezultate, pa neke radnice zbog straha da ne bi dobile otkaz čak same kupuju te artikle ili mole prijatelje, rodbinu i poznanike da im pomognu.
Jedna od tvrtki koja je uvela prodaju proizvoda na akciji je i Tisak, koji je nedavno proveo obuku za prodaju proizvoda na akciji. Dio zaposlenica tu ideju nije dočekao blagonaklono, bojeći se da bi zbog promjena mogle ostati bez svojih radnih mjesta. U anonimnom pismu dostavljenom našoj redakciji od anonimne zaposlenice Tiska kaže se da je pritisak postao nepodnošljiv. Jedna od zaposlenica koju smo kontaktirali potvrdila je ove navode.
– Artikli koji su na akciji moraju biti vidljivi i izloženi na pultu pokraj blagajne. Svakom kupcu ih moramo pokazati rukom i uz smiješak reći ‘ovo nam je na akciji’ te mu pokušati te proizvode i prodati. Na nekim prodajnim mjestima to je moguće, međutim, na nekima nije, kaže prodavačica. Dodaje da čokoladicu nije problem prodati, no pita se tko će to u kiosku kupiti litarski sok.
Direktor zadarske podružnice Tiska Tomislav Tabak tvrdi da su novine uobičajene u današnjim poslovnim okolnostima.
– Moram istaknuti da sam u Zadru tek tri mjeseca i da sam ranije radio u Dubrovniku i Šibeniku gdje je sasvim jedna drugačija radna atmosfera, a uvjeti rada identični. Istina je da je organizirana obuka koju su prošle sve zaposlenice, a koja se odnosi na prodaju komercijalnih artikala kako bi se nadomjestili gubici jer je prodaja tiskovina i duhana znatno smanjena. To su odluke i potezi kojima se pokušava održati pozitivno poslovanje i na taj način zapravo zadržati sva radna mjesta i osigurati plaće – pojasnio je Tabak.