Utorak, 19. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Nin 9. najpraćenija EDEN destinacija

16.04.2021. 12:56


Kako koristiti društvene mreže i (eventualne) osvojene titule i nagrade u turističkom svijetu, možda je najbolje prikazati na primjeru TZ i Grada Nina koji je uz niz drugih nagrada bio svojevremeno hrvatski osvajač titule EDEN (Europen Destinations od ExeleNce – Europske desetinacije izvrsnosti). Za destinacije koje su pristupile Eden mreži AISBL (72 desetinacije iz 23 zemlje) Eurpean Best Destinations odrađuju društevene mreže i analizira vidljivosti na mrežama.


Vidljivost Nina na društvenim mrežama
Predstavljene tablice, uz povećanje svih EDEN desetinacija na društvenim mrežama, za Nin kažu:
– Sa 19.006 pratitelja na Facebooku Nin je 9. među EDEN desetinacijama
– Po rastu popularnosti od 62,27 na Facebooku tijekom pandemije Covid 19, Nin se nalazi na 14. mjestu
– Tijekom pandemije stekao je 2.114 novih pratitelja
– Između EDEN destinacije na Instagramu, Nin se nalazi na visokom 8. mjestu (od 43 EDEN destinacije koje su na Instagramu)
– Prema rastu popularnosti od 112% na Instagramu, tijekom pandemije, Nin je zauzeo 12. poziciju
– Nin kao EDEN destinacija je za 2020. po broju pratitelja na 9. mjestu unutar EDEN Network mreže sa oko 25.000 pratitelja


Online i Internet u doba pandemije
Marija Dejanović, direktorica TZ Nina navodi kako kroz online marketing prate suvremene trendove u turizmu, pa su aktivnosti na društvenim mrežama svakodnevne, radi veće vidljivosti destinacije Nin na internet platformama. Mjerenje vidljivosti i aktivnosti na društvenim mrežama provodi EBD platforma, što je izravno financirana od Europske komisije, pa ta je ta aktivnost poticaj ninskim turističkim djelatnicima da budu proaktivni i tijekom pandemije Covid 19.
TZ Grada Nina koristi Facebook od 2012., Instagram od 2015., a od 2017. koristi se društvena mreža Pinterest. Uz navedeno postoji Youtube kanal TZ Nina na koji se redovno postavljaju kratki video filmovi koji prate manifestacije te video filmovi o destinacijama. Za sad, uz spomenute vrhunske rezultate, Youtube treba dodatno razvijati, te ev. snažnije aktivirati i Twitter.