Utorak, 23. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Mardešiću osmi znak Hrvatska kvaliteta

28.02.2011. 23:00
Mardešiću osmi znak Hrvatska kvaliteta


Osmi znak Hrvatska kvaliteta Mardešić je dobio za svoj novi proizvod frigane srdele u maslinovu ulju, a osim dobrog učinka na tržišni plasman, vizualne markice Hrvatske gospodarske komore važne su i kao potvrda Mardešićeva povratka u pozitivan gospodarski kontekst


Tvornica ribljih konzervi Mardešić iz Sali dobila je pravo korištenja znaka Hrvatska kvaliteta za svoj novi proizvod frigane srdele u maslinovu ulju. Znak Hrvatska kvaliteta dodjeljuje Hrvatska gospodarska komora radi uspostave vizualnog koda na hrvatskom i svjetskom tržištu.
– Ovo je već osmi znak Hrvatska kvaliteta koji smo dobili za svoje proizvode. Naime, već smo lani dobili pravo korištenja znaka za naših pet proizvoda od sardine i dva proizvoda od skuše. Dobivanje još jednog znaka za nas je dobra vijest koja nagovještava bolji tržišni proboj proizvoda. Naime, znak Hrvatska kvaliteta kupcu je jamstvo da je riječ o proizvodima i uslugama koji predstavljaju sam vrh svjetske ponude u svojoj klasi, rekla je direktorica Mardešića Marina Depolo.
Osim spomenutog dobrog učinka na tržišni plasman, vizualne markice Hrvatske gospodarske komore važne su i kao potvrda Mardešićeva povratka u pozitivan gospodarski kontekst. Podsjetimo da je prije nekoliko godina pod upitnik dolazila i sama opstojnost tvrtke, a prema vijestima koje danas stižu iz saljskog riboprerađivača može se reći da se Mardešić polako približava nekadašnjoj stabilnosti.
– Još uvijek nismo stigli do željene stabilnosti tržišta, ali radimo sve da je postignemo. Ipak, već smo sada dosta prisutniji na domaćem tržištu nego prije dvije godine što je naznaka da idemo k ostvarenju svojeg cilja.
Poseban uspjeh nam predstavlja ulazak u neki trgovački lanac jer tad ostvarujemo rast prodaje. Mogu reći da se općenito osjeća lagana tendencija rasta prodaje naših proizvoda. Osim na hrvatskom sa svojim smo gotovim proizvodima prisutni još na srpskom, bosanskom i slovenskom tržištu, a naš polugotovi proizvod soljene inćune plasiramo u Španjolsku i Italiju, rekla je Depolo.
Tvornica trenutačno ima šezdesetak stalno zaposlenih, a u sezoni soljenja inćuna, koja bi trebala započeti već za sljedećeg ribarskog mraka, očekuje se i zapošljavanje određenog broja sezonskih radnika.
– Nadamo se da će biti i sezonskih zapošljavanja, a sve ovisi o količinama ulova inćuna, zaključila je Marina Depolo.