Osim Puta Bokanjca od jučer je za sav promet zatvorena i dionica te ceste od križanja s Putem Nina do Ulice Franje Petrića. To znači da se više ne može ući u Ulicu Benka Benkovića s Puta Bokanjca
Nastavljaju se radovi na izgradnji glavnog gradskog kolektora visokih zona grada. Nakon završetka prve, jučer je krenula druga faza radova na izgradnji kolektora visokih zona Zadra, zbog koje je Put Bokanjca i dalje ostaje zatvoren za promet.
Osim Puta Bokanjca, od jučer je za sav promet zatvorena i dionica te ceste od križanja s Putem Nina do Ulice Franje Petrića. To znači, da se više ne može ući u Ulicu Benka Benkovića s Puta Bokanjca. Radovi na tom dijelu potrajat će do sredine ili kraja ožujka, nakon čega počinje izgradnja rotora na križanju ulica Domovinskog rata, Nikole Tesle i Benka Benkovića, odnosno kod Busssines centra. Paralelno s rotorom na tom potezu gradit će se crpna stanica, nastavak tlačnog cjevovoda prema Višnjiku te kanalizacijski sustav.
Radovi na križanju ulica Domovinskog rata, Nikole Tesle i Benka Benkovića, gdje će se graditi rotor, bit će završeni do ljeta. U sklopu druge faze radova uredit će se kompletna infrastruktura u Ulici Benka Benkovića te izgraditi nogostup. Na jesen, kreće treća faza izgradnje glavnog gradskog kolektora visokih zona Zadra, dakle od Androvićeve ulice do Puta Stanova.
Treća faza bi trebala biti završena na ljeto 2012. godine, a paralelno s njom će ići izgradnja pravca od uređaja Centar do Ulice Ante Starčevića. Za 2013. godinu ostavljen je najzahtjevniji dio projekta, Stadionska ulica, odnosno Ulica Hrvoja Ćustića. Na tom području Grad Zadar ima problema s otkupom zemljišta, no do 2013. bi se to trebalo riješiti.
Podsjetimo, krajem prošlog tjedna završena je prva faza radova na izgradnji glavnog gradskog kolektora visokih zona Zadra. Zbog tih radova mjesec i pol dana bilo je zatvoreno dvostruko križanje na Meladi, od križanja Puta Bokanjca s Benkovićevom ulicom prema jugu do križanja s Putom Nina i dalje do križanja sa Zajčevom, Meštrovićevom i Tuđmanovom ulicom, što je uzrokovalo prometne gužve kod Tankerkomercove marine, odnosno na raskrižju Oko Vrulja, Miroslava Krleže i Ivana Meštrovića. Prometni problemi koji su nastajali zbog zatvaranja Melade sada su riješeni jer je završetak radova prve faze omogućio otvaranje Ulica Franje Tuđmana i Puta Nina za promet.
Nove gužve u prometu mogu se očekivati sredinom ili krajem ožujka kada počinje izgradnja rotora na križanju ulica Domovinskog rata, Nikole Tesle i Benka Benkovića. Kako se rotor gradi radi što sigurnijeg odvijanja prometa u tom dijelu grada, gdje se svakodnevno događaju prometne nesreće, investitori vjeruju da će građani imati razumijevanja za prometne poteškoće koje će se neminovno stvoriti pri realizaciji tog projekta.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
posebno upozorenje
Ustavni sud: Milanović ne može biti kandidat za mandatara Vlade
Zadar
U novoj poslovnici Erste banke naći ćete pravo mjesto za svoje financije
Bankarite s nama u Shopping centru City Park
Scena
Na radost fanova
Taylor Swift izbacila novi album uz jedno iznenađenje: 15 pjesama više nego što su fanovi očekivali!
Zadar
Ante Mihić
ZASLUŽENA ODLIČJA Priznanja branitelju, teologu, kolumnistu i ravnatelju saljske knjižnice
Zadar
mjere opreza
Policija najavila snimanje utakmice KK Zadra i crnogorske Budućnosti
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Županija
PODRŠKA S JUGA
DOMINACIJA HDZ-a Evo kako su glasali gradovi Zadarske županije
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO