Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

12 C°

Trgovce zainteresirala “Šinjorina smokva”

29.02.2012. 23:00
Trgovce zainteresirala “Šinjorina smokva”


“Šinjorina smokva” izazvala je zanimanje posjetitelja i kvalitetom i atraktivnim izgledom. S obzirom na to da se radi o profesionalnom sajmu, uspostavljeni su inicijalni kontakti s trgovcima iz Slovenije, Francuske, Poljske, kaže Sandra Babac


Najvažniji stručni sajam na području ekoloških proizvoda na svijetu – Biofach i u sklopu njega – Vivaness, najveći stručni sajam prirodne kozmetike i wellnessa na svijetu, nedavno je održan u Nürnbergu, a na njemu su bili i zadarski izlagači.
Osam hrvatskih izlagača
Popularnost i snaga Biofacha ogleda se u tome što se sajmovi pod nazivom Biofach organiziraju tijekom godine i u SAD-u, Brazilu, Kini, Indiji i Japanu.
Biofach je dinamičan i uspješan sajam, okrenut budućnosti. U Njemačkoj ga posjeti više od 50.000 posjetitelja, a 2.500 izlagača znači da tih dana cijeli grad živi sa sajmom.
Hrvatski izlagači ekoloških proizvoda došli su na sajam u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva poljoprivrede.
Predstavilo se osam domaćih ekoloških izlagača: OPG Mario Sever s raznim žitaricama te ukiseljenim povrćem, ajvarima, pindžurom; PZ Svirče s cijenjenim i priznatim vinima hvarskoga vinogorja Ivan Dolac 2007. i Ivan Dolac Barrique za koje je osvojila dva zlata na natječaju Mundus Vini Biofach 2012.; Badel 1862; Jan-Spider iz Pitomače s čajevima, Natura Rab s vrhunskim proizvodima na bazi pčelinjeg meda, voska i ljekovitog bilja; OPG Siladi iz Kotoribe s bundevinim košticama i drugim žitaricama; Hermes International iz Turčina kod Varaždina s atraktivnom paletom proizvoda pod brandom „Taste Dalmatia”, u Hrvatskoj poznatiji kao „Dida Boža”, te zadarski proizvođači ekološkog pekmeza od smokava „Šinjorina smokva”, OPG-a Damjanić-Babac iz Poljica.
– ‘Šinjorina smokva’ izazvala je zanimanje posjetitelja i kvalitetom i svojim atraktivnim izgledom. S obzirom na to da se radi o profesionalnom sajmu, uspostavljeni su inicijalni kontakti s trgovcima iz Slovenije, Francuske, Poljske, no hoće li doći do konkretne suradnje, kad i na koji način, tek vidjeti, kaže Sandra Babac, nositeljica OPG-a Damjanić-Babac.
Detalj sa slike Albrechta Dürera
Boravak u Nürnbergu iskoristila je i za turistički obilazak rodne kuće slikara Albrechta Dürera čiji je detalj s njegove slike Eve, točno petsto godina poslije, upotrijebljen za logo i vizualni identitet „Šinjorine smokve”.
Sandra je kao zanimljivost istaknula da je jedna staklenka „Šinjorine smokve” otišla u Muzej džema u osnivanju u grad Uzhorod u zapadnu Ukrajinu, koji se otvara u travnju.
Sandra Babac još ističe da je Andrija Carić, direktor PZ Svirče, jako zadovoljan uspjehom vina Ivan Dolac/Barrique (2007) jer se radi o najvećem natjecanju ekoloških vina na svijetu. Premda njihova vina nagrade i inače ne zaobilaze, ova je posebno važna zbog goleme konkurencije i međunarodnog ekspertnog tijela koje ocjenjuje vina „na slijepo”.
Jasminka Dukić, viša stručna suradnica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo pri HGK, kako zaključuje Babac, vrlo je zadovoljna ovim četvrtim nastupom hrvatskih izlagača na Biofachu i time što su uspostavljeni dobri kontakti te najavljuje da se i dogodine ide organizirano na sajam.