Moderan, pedantno posložen i dimenzijama sasvim dovoljan Polo bi osim konkurenciji glavobolju mogao zadavati čak i Golfu VI
Formula nije nova, ni originalno Volkswagenova, ali beskrajno dobro pogađa metu: u B segmentu sjajnu prođu imaju umanjene verzije kompaktnih, obiteljskih automobila. Upravo je to bila osnovna misao vodilja prošlog tjedna predstavljene nove generacije Pola kod kojeg treba pozorno promatrati da bi se shvatilo kako se ne gleda – šestu generaciju Golfa. Polo ima identičnu masku, a tek kada se zagleda u bočnu liniju, počne se shvaćati kako je ipak riječ o nečem manjem od Golfa. Straga, na petim (ili trećim jer se Polo odmah nalazi u ponudi u dvije verzije) vratima veza s jednim od najpopularnijih automobila svih vremena definitivno nestaje. U unutrašnjosti je priča slična samo što je mjesta, posebno u prtljažniku zapremine 280 litara, ipak znatno manje. Uostalom, nova generacija Pola se nije posebno htjela razbacivati s prostorom već se ostalo u dimenzijama koje potencijalni kupci najbolje prihvaćaju. Dužina Pola je 3970 mm, a i širina te visina s 1682 odnosno 1485 mm su apsolutno uobičajene. Svakako, takvim možemo okarakterizirai i međuosovinski razmak od 2470 mm. Tu ćemo malo zastati i na trenutak se vratiti u prošlost. Sjećate li se dimenzija Golfa III? Nije bilo tako davno, proizvodio se do prije nešto više od desetljeća, a od današnjeg se Pola razlikovao tek u milimetrima. Precizno: duljina mu je bila 4020 mm (svega dakle + 50 u odnosu na današnji Polo) širina 1695 mm što je tek nešto više od centimetra, a međuosovinski razmak skoro jednak ovom koji danas pronalazimo kod Pola jer pet milimetara viška malo tko može primijetiti. I ma koliko zapadni dio čovječanstva bio sve deblji i deblji, apsolutno je točno da se u petnaestak godina nije mogao promijeniti do te mjere da mora kupovati sve veće i veće automobile. Što želimo reći? Pa jednostavno da je malo pojedinaca, mladih ili starih parova, s djecom ili do njih dvoje kojima treba automobil veći od ovakvog Pola. K tome – tako lijepo preslikanog izgleda s Golfa VI.
Priču u tom smislu potvrđuje i ponuda motora. Odmah od starta u ponudi ih je čak šest. Benzinci su zapremine 1,2 litre sa 60 ili 69 KS, dok je u verziji s 1,4 litre snaga 86 KS. Uskoro se očekuje i prava tehnološka poslastica: 1,2 TSI koji će unatoč maloj zapremini dosezati 105 KS. Taj će motor imati i odličnu dinamiku (moći će do 190 km/h) te veliku razinu ekološke osjetljivosti: prosječna potrošnja dosezat će jedva 5,5 litara, a emisija CO2 samo 129 g/km. Naravno i dizelaši su više no primamljivi, a iz 1,6 litrenog TDI-aj dobivat će se, ovisno o opciji, 75, 90 ili 105 KS. Trenutačno najjači benzinac i dizelaš isporučivat će se i odličnim automatskim mjenjačem DSG.
Dolazak automobila u Hrvatsku se očekuje u rujnu no cijene nažalost još uvijek nisu poznate. Jedno je ipak sigurno: ma koliko Polo bio sličan Golfu VI, cijene će mu sasvim sigurno biti bitno povoljnije. A dobit ćete, kako smo već istaknuli, apsolutno sve što od jednog automobila možete tražiti.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
posebno upozorenje
Ustavni sud: Milanović ne može biti kandidat za mandatara Vlade
Zadar
U novoj poslovnici Erste banke naći ćete pravo mjesto za svoje financije
Bankarite s nama u Shopping centru City Park
Scena
Na radost fanova
Taylor Swift izbacila novi album uz jedno iznenađenje: 15 pjesama više nego što su fanovi očekivali!
Zadar
Ante Mihić
ZASLUŽENA ODLIČJA Priznanja branitelju, teologu, kolumnistu i ravnatelju saljske knjižnice
Zadar
mjere opreza
Policija najavila snimanje utakmice KK Zadra i crnogorske Budućnosti
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Županija
PODRŠKA S JUGA
DOMINACIJA HDZ-a Evo kako su glasali gradovi Zadarske županije
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO