Uskoro kreće snimanje reality showa o Drpićima

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
drpici
Kristijan Lopac, njemački biznismen hrvatskog podrijetla najzaslužniji je za medijski cirkus koji se stvorio oko Dina i Nives Drpić

Kristijan Lopac, njemački biznismen hrvatskog podrijetla, menadžer Dina i Nives Drpić, ovih dana je u posjetu Zadru i Silbi na kojoj ima kuću. U Hrvatskoj se vrlo malo zna o njemu, ali nakon što je potpisao ugovor s Drpićima, njihova karijera je vrtoglavom brzinom krenula uzlaznom putanjom. Preko noći je Lopac od Drpićevih napravio zvijezde u Njemačkoj.

Nakon samo nekoliko kratkih tjedana u Njemačkoj, Nives i Dino su postali najtraženija medijska priča, hrvatski i njemački mediji su poludjeli za njima, a najzaslužniji za to je upravo dvadesetdevetogodišnji Kristijan Lopac. Dinova karijera je krenula i na nogometnom tržištu te je on napokon postao tražena roba. O Nives, kojoj je njezin seksipil priskrbio titulu jedne od najpoznatijih žena nogometaša u Bundesligi, ne treba ni govoriti. O njoj skoro svakoga dana pišu mediji, a u Bildu piše rado čitanu kolumnu. Dino upravo doživljava svojevrsni nogometni preporod, tako da se za njega već raspituju klubovi iz liga petice, a postoje i konkretne naznake kako će do kraja ovoga tjedna promijeniti klub.

Zadar i Silba u duši

Čovjek zaslužan za njihov preporod, Kristijan Lopac rođen je u Berlinu. Karijeru je izgradio na bankarskim poslovima, a suvlasnik je restorana i tvrtki te veliki marketinški i PR stručnjak. Njegovi roditelji su porijeklom iz Senja, svako ljeto provodio je u Pridrazi, a s deset godina zaljubio se u Silbu gdje danas ima kuću.

Svijetla budućnost hrvatskih Beckamovih

Upitali smo Kristijana Lopca kako vidi karijeru Dina i Nives za godinu dana.

- Dina vidim u jednom jako dobrom klubu i cilj nam je da postane standardan igrač Hrvatske reprezentacije, jer apsolutno vjerujem u njegove kvalitete. Toliko je spreman psihički i fizički da iza njega mora biti jako dobra sezona, sada igra kao što nikada prije nije. Što se tiče Nives, mislim da će njena karijera krenuti ovim putem i samo napredovati, govori Lopac dodajući da već sljedeće godine neće biti potrebe zvati ih hrvatski Beckhamovi, već će biti poznatiji kao Drpići.

- Zadar i Silba su mi u duši. Moja duša je dalmatinska, volim more, volim klape, volim pivati i ćakulati dalmatinski. Zadnje dvije godine više živim ovdje nego u Njemačkoj, govori Lopac dodajući kako je baš u Zadru započela cijela priča s Dinom i Nives Drpić o čijoj karijeri on sada vodi brigu.

- Cijela priča s Dinom i Nives započela je za vrijeme dvoranskog prvenstva u Zadru. Kada je Dino Drpić podijelio dresove navijačima, morao je Dinamu potpisati kako će za podijeljenje dresove platiti od svoje plaće. Mamić je u tom trenutku planuo i izjavio da Dino više nije igrač Dinama i tako se zavrtila priča kako prodati Drpića u inozemstvo, kaže Lopac nastavljajući kako je već prije toga znao Nives, a s Dinom je i prije toga razmjenjivao informacije o nogometu i transferima, jer je i sam nekada bio nogometaš.

- Bio sam u Zadru kada me je nazvao Ivan Pudar i rekao mi da je Dino dobi

o otkaz u Dinamu. Odmah sam ga nazvao i cijela priča je počela. Dino je tada bio bez menadžera i morao se odlučiti u koga ima najviše povjerenja. Odlučio se za mene i to je za njega i Nives bio jackpot, kaže Lopac dodajući kako se njegova menadžerska kuća Silba24 Beteiligungs GmbH bavi kupovinom transfernih prava igrača, financira transfere i savjetuje igrače profesionalno.

Ekipa koja stoji iza uspjeha Dina Drpića su Lopac, Lupino i Golub.

Dino nastavlja karijeru u boljem klubu

Karijera Dina Drpića, za koju se pretpostavljalo da je ugašena, kada ga je Zdravko Mamić izbacio iz Dinama, doživjela je preporod. Sada se za njega raspituju mnogi klubovi iz liga petice. Tu su talijanski i španjolski klubovi, no izvjestan je njegov ostanak u Njemačkoj i nastavak karijere u nekom boljem klubu, a najčešće se spominje HSV

- Još uvijek ne želim govoriti o konkretnim ponudama, ali mogu reći da se radi o vrhunskim klubovima bundeslige i po jednom talijanskom i španjolskom klubu. Pregovori jako dobro napreduju, njegov stil igre je idealan za Njemačku i izvjestan je njegov ostanak u bundesligi, kaže Lopac.

 

- Znam iz iskustva da svako ima svoj forte i svoje adute. Nema nikoga tko je u svemu najbolji. Naš tim ima svjetski "know how" a najteže je skupiti takve briljante i stvoriti pravi DREAM-TEAM, kaže Lopac dodajući da je za njega Lupino jedini internacionalni star-umjetnik u Hrvatskoj, jer zna kako se vani treba raditi.

- Lupino za mene nije običan fotograf, on je umjetnik. Rekao sam mu da mora maksimalno raditi na stylingu Drpićevih kako bi na slikama ispadali bolje od Beckhamovih, kaže Lopac dodajući da mu je rekao da slika Drpiće za Holywood.

Druga karika dream teama je Željko Golub, sportski stručnjak, bivši menedžer Željka Mavrovića koji je od njega, osim sjajnoga boksača, napravio zvijezdu. Cijenjen je u internacionalnom sportu, ima najbolje veze koje se protežu od Don Kinga do Bayern Minhena, tvrdi Lopac.

- Željko Golub zna što je bitno u profesionalnom sportu, od dodatnog treninga do nastupa na terenu i izvan terena. Uz našu ekipu Drpićevi imaju dream team iza sebe, koji će se maksimalno za njih potruditi, kaže Lopac dodajući kako je cijela priča oko Dina i Nives mjesecima zaokupljala mnoge medije.

- Mediji su od početka znali za Drpićeve skandale i teško je bilo stvoriti pozitivan imidž, kaže Lopac.

Pojavile su se priče oko Dinine ovisnosti o kocki, povezanosti sa skandalima, a zbog njegovog temperamenta propali su mu transferi u neke klubove. Nakon što mu je otkazana suradnja u Dinamu nitko mu nije predviđao veliku budućnost, no odlaskom u Njemačku priča se promijenila. Dino se počeo ozbiljno baviti samo nogometom, dok je Nives postala jedna od najzanimljivijih medijskih ličnosti u Njemačkoj, seks simbol i kolumnistica Bilda.

- Za Drpićeve je ovo novi početak, oni to dobro znaju. Ja sam bio siguran da su Drpićevi nebrušeni dijamanti koji imaju veliki potencijal. Nives nije samo seks simbol, nju možete poslati u pustinju i vratila bi se sa Coca-Colom, kako bih ja rekao. Ne radi se o seksu, mediji vole obitelj Drpić i vole Nives. Ona ima strašan seksipil i strašnu karizmu, kaže Lopac dodajući da su Drpićevi prozvani hrvatski Beckhemovi.

- Imali smo konkretan marketinški plan i ovo je samo njegov početak. Plan je koncipiran isto tako u Zadru. Sjedili smo u jednom restoranu Željko Golub, Lupino i ja te smo napravili imidž kampanju kako stvoriti hrvatske Beckhemove. Imamo veliki medijski lobi u Njemačkoj i tu priču smo razvijali korak po korak. Sa crnih strana njihovih karijera, okrenuli smo se njihovim talentima i karijere usmjeravali tim smjerom, govori Lopac ističući kako je jedna od njihovih glavnih poslovnih strana PR.

- Imamo jako velike stručnjake za PR. Naš najveći posao je bio uvjeriti Karlsruhe da je Drpić jako dobar igrač, što se tiče sportske strane. Svi klubovi su znali njegovu prošlost i bilo ih je jako teško uvjeriti u to, jer svi su znali za pokazivanje stražnjice i prsta navijačima i neke druge priče. Uvjerili smo klub i dali riječ da neće biti problema. Što se tiče marketinške strane, to je bila interesantna priča, kao kada vidite čašu ona je za nekoga pola puna, dok je nekima polu prazna. Sve negativnosti pretvorili smo u interesantne i pozitivne priče o Drpićevima, sada oni nisu samo hrvatski, nego i njemački Beckhemovi, rekao je Lopac.

Nives i Dino kao svjetske zvijezde

Nives je svoju karijeru započela prije supruga. Snimila je nekoliko pjesama kao Nives Celzijus te se okušala i u spisateljskim vodama u kojima je očigledno uspješno zaplivala, jer je imala jako dobru prodaju svoje knjige "Gola istina". Odlaskom u Njemačku i njena karijera doživljava svojevrsni preporod. Postoje indicije o snimanju glazbenoga albuma i planovi za snimanje reality showa o životu Drpića u Njemačkoj, učenju njemačkoga jezika i svakodnevnim životnim situacijama.

- Naš marketinški plan je na početku i cilj nam je napraviti svjetske zvijezde od Drpićevih. Sada se o njima puno piše i u Njemačkoj i Hrvatskoj, o njima pišu i europski mediji, a čak je izašao jedan tekst u New Yorku. Nives će uskoro snimati album na engleskom, planiramo snimiti reality show i sve su to koraci kako bi od njih napravili zvijezde, govori Lopac dodajući da su konkretni razgovori započeli s glazbenim producentima i televizijskim kućama.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)