SEZONA BEZ PRESEDANA Gosti najprije pitaju za epidemiološku situaciju

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Zadarski hotelijeri ne usude se prognozirati turističke rezultate
Autor: 
U hotelu Pinija u Petrčanima spustili su cijene i više od 30 posto i to je u hotel dovelo najveći broj domaćih gostiju ikad, no ima i stranaca. U hotelu Kolovare trenutačno je 50-ak gostiju i jedino što je izvjesno to je - neizvjesnost. I apartmansko naselje Sunnyside u Petrčanima također, bilježi manje gostiju, ali upravo zbog toga oni guštaju
Vedran SITNICA
Gosti u Piniji guštaju

Danas je 1. srpnja, a ovaj vikend bi trebao biti onaj koji označava početak svojevrsne špice turističke sezone, no s obzirom na to da se nalazimo u najneizvjesnijoj i najnepredvidljivijoj turističkoj godini ikad, zbog pandemije koronavirusa i turistički su radnici vrlo oprezni, pa čak i oni najoptimističniji teško daju prognoze.
Neki su išli na »količinu« spuštajući cijene, a neki su se držali svojih uobičajenih cijena smještaja, ali za sada, imaju manji broj gostiju. To je potvrdila i direktorica marketinga poznatog resorta odnosno, apartmanskog naselja Sunnyside u Petrčanima Branka Martinec.

Idemo dan po dan

- Trenutačno u našem apartmanskom naselju boravi 50 posto manje gostiju u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ali, gosti su prezadovoljni upravo zbog činjenice da nema uobičajenih gužvi. Prekrasno je. Strogo se pridržavamo svih epidemoloških uputa i mjera, a naša je prednost ta što je zapravo sve na otvorenom uključujući i restoran. No, i gosti su sami vrlo disciplinirani. Važno je da se osjećaju sigurnima jer i kad nas nazovu vezano uz rezervacije smještaja prvo je pitanje je li destinacija sigurna, kakva je situacija s pandemijom na našem području i poštuju li se sve epidemiološke mjere, otkrila je Branka Martinec.
Dodala je kako su i oni korigirali cijene u proteklom razdoblju, ali da je njihovim gostima važnija epidemiološka situacija, nego cijena. Posljednjih dana se polako buking počinje intenzivirati te je moguće da sada, tijekom srpnja pa i kolovoza, bude možda čak i više gostiju nego što su se usudili nadati.
- Mislim da će nam doći naši vjerni gosti Nijemci, Austrijanci i susjedi Slovenci. Ali, doista ne želim ništa unaprijed govoriti jer ne znamo što će biti sutra kad je pandemija u pitanju. Uvijek je bilo, a pogotovo sad u ovoj situaciji, gostiju koji i otkazuju u posljednji trenutak, ali ima i onih koji su svoje rezervacije prolongirali za rujan jer imamo i tu mogućnost. U svakom slučaju, idemo dan po dan, zaključila je Martinec dok je njezin kolega Dragan Šimac, direktor petrčanskog hotela Pinija naglasio kako je njima sezona počela još 11. lipnja kad im je došlo više od 250 gostiju, a taj se dobar trend nastavio i dalje.

U Piniji 600 gostiju

- U našem hotelu trenutačno boravi preko 600 gostiju. I ono što nam je jako drago, to je činjenica da prvi put u hotelu imamo najveći broj domaćih gostiju. Doista, nikad kao ove godine. U vrijeme karantene odradili smo dobar marketinški posao i mislim da nam se to sada vraća. Recenzije su sjajne. Ali, spustili smo i cijene za više od 30 posto. Osim naših ljudi ima i Nijemaca, Austrijanaca i uvijek vjernih Slovenaca. Što se tiče bukinga za srpanj i kolovoz za sada smo zadovoljni, rekao je direktor Šimac, dodajući, kako su zaposlili i uobičajen broj sezonske radne snage te da se unatoč velikom broju gostiju i oni strogo pridržavaju svih epidemioloških mjera i uputa.
Hotel Kolovare jedan od najpoznatijih zadarskih hotela, proživljava svoje »najcrnje dane« jer je trenutačno u hotelu svega 50-ak gostiju. No, hotel Kolovare je ipak, za razliku od, primjerice, Pinije hotel koji primarno njeguje kongresni turizam.
- Ovo je doista godina bez presedana. Situacija se mijenja iz sata u sat. Imamo rezervacija, ali i otkazivanja u posljednji trenutak. Jedino što mogu reći jest - krajnje neizvjesno, zaključio je šef marketinga hotela Kolovare Hrvoje Šestan.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 3 (1 glasova)