Prepoznavanje posebnosti ruralnih područja Zadarske županije

Slika korisnika admin
Fabio ŠIMIĆEV
Povod za pokretanje ovog projekta bio je projekt Seljačke tržnice u Zadru

U Domu županije jučer je održano predstavljanje Smjernica za brendiranje poljoprivrednih proizvoda Zadarske županije, kao i znaka kojim će se razlikovati viskokvalitetni proizvodi ovog kraja.

Predstavljanje smjernica organizirali su Zadarska županija i Program Ujedinjenih naroda za razvoj (UNDP) u Hrvatskoj.

Bolja prodaja lokalnih proizvoda

Smjernice za brendiranje poljoprivrednih proizvoda Zadarske županije pripremljene su u okviru projekta "Održivi razvoj ruralnih područja Zadarske županije", kojeg je UNDP u partnerstvu sa Zadarskom županijom provodio od siječnja do listopada 2015. godine.

- Cilj projekta bio je pokrenuti razvoj sustava koji će prepoznati kvalitetne lokalne poljoprivredne proizvode i prerađevine te na tim temeljima graditi ugled županije, koja uz turizam i ribarstvo vraća svoju poziciju jadranske županije sa značajnom poljoprivrednom proizvodnjom, kazao je Daniel Segarić, županijski pročelnik za poljoprivredu.

Neposredan povod za pokretanje ovog projekta bio je projekt Seljačke tržnice u Zadru, koji je započeo pred gotovo dvije godine. Zbog povjerenja kupaca kojeg tržnica ima, vizualni znak Seljačke tržnice dobiva sve više na značaju. Kako bi se slične vrijednosti digle na regionalnu razinu, pokrenut je projekt razvoja regionalnog poljoprivrednog brenda, dodala je Ivana Laginja, voditeljica Ureda UNDP-a u Zadru.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno