Tko ima turiste, ne može ih prijavljivati preko papira

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Od 1. do 28. prosinca zabilježeno je sveukupno 4.940 dolazaka gostiju

Počevši od 1. siječnja 2016. godine, prijava i odjava turista uredu Turističke zajednice vrši se isključivo putem jedinstvenog informacijskog sustava eVisitor. Interes zadarskih iznajmljivača za ovom prilagodbom zadnjih dana u 2015. godini bio je izuzetno velik, budući da je iz TZ grada Zadra pristiglo upozorenje kako od prvog dana ove godine prijava i odjava gostiju više neće biti moguća putem web stranice www.prijavaturista.com, kao ni prijava gostiju u turističkim uredima putem tiskanih prijavnica - Obrazac 1 i Obrazac 8a, već isključivo putem sustava eVisitor.

Vrijeme prilagodbe

- Puna dvorana hotela Kolovare, s preko dvjesto iznajmljivača koji su se odazvali nedavnoj prezentaciji novog sustava eVisitor, odličan je pokazatelj da velik broj iznajmljivača i sada ima goste. Jer, to su iznajmljivači koji promptno moraju prijeći na novi sustav jer i sad rade. Radi se uglavnom o vlasnicima stanova na Poluotoku, a i sada nam dnevno dolazi minimalno pedesetak osoba i više koji se raspituju o procesu prelaska na novi sustav, kazivao nam je Ante Galić iz Turističke zajednice Grada Zadra, dan prije prelaska na novi sustav.

Velik interes za novim sustavom govori i o tome, dodao je Galić, da su ljudi uistinu ozbiljno počeli razmišljati o ovom poslu, kao nečemu što donosi ozbiljne prihode. Naime, iako je 1. siječnja naveden kao datum prelaska, određeno je vrijeme prilagodbe za uvođenje svih podataka.

- Kolegice iz našeg ureda zadužene za proceduru prelaska na novi sustav se uistinu trude, jer to je velik i odgovoran posao. Zadar s Petrčanima i otocima ima preko 2.200 iznajmljivača, i svi oni trebaju biti uvedeni u sustav, koji se potom integrira sa drugim sustavom poput porezne uprave i ostalih, pojašnjava Galić, ističući i to kako će eVisitor iznajmljivačima dati i neke pogodnosti koje drugi pojedinačni sustavi turističkih zajednica nisu imali. Jedna od njih je mogućnost praćenja vlastitih statistika, poput prometa, a putem eVisitora iznajmljivači će moći izdavati i potvrde, što je posebice bitno za one goste koji putuju preko tvrtki.

Kako bi ured TZ grada Zadra iznajmljivače aktivirao u sustav eVisitor, oni koji to nisu napravili na prezentaciji e-mailom mogu dostaviti presliku rješenja o pružanju ugostiteljskih usluga u domaćinstvu kao presliku osobne iskaznice vlasnika objekta (osobe na koju glasi rješenje).

Više gostiju u prosincu

Što se tiče pak broja gostiju u prosincu, u gradu Zadru i turističkim mjestima koja mu administrativno pripadaju statistička analiza je pokazala porast turističkog prometa od 15 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima.

- U razdoblju od 1. prosinca do 28. prosinca bilo je ukupno 631 gostiju više nego prethodne godine i ostvareno je i ukupno 1.549 noćenja više. Zabilježeno je 2.376 dolazaka stranih gostiju i 2.564 dolazaka domaćih gostiju - sveukupno 4.940 dolazaka, te se u istom razdoblju bilježi 5.152 noćenja stranih gostiju i 5.203 noćenja domaćih gostiju, što sveukupno iznosi 10.355 ostvarenih noćenja, kazao je Galić.

Udjel stranih turista koji su boravili na našem području je bio je 48 posto, a domaćih 52 posto. Galić je naglasio i to kako je na temelju dosadašnje analize turističkog prometa ukupan turistički promet ostvaren od početka 2015. godine do nekoliko dana prije njezinog kraja, u gradu Zadru i turističkim mjestima koja mu administrativno pripadaju također zabilježio porast za ukupno 7 posto u dolascima i 9 posto u noćenjima. Prema dosadašnjim podacima, u prošloj se godini tako ostvarilo 120.201 noćenje više uz zabilježenih 79.910 dolazaka više nego godinu ranije.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno