Za Turističku zajednicu Grada Zadra može se reći da je izvukla maksimum od prošle sezone koja se odvijala u uvjetima pandemije covida-19. Zbog što bolje pripreme za iduću turističku sezonu, rukovodstvo gradskog TZ-a stoga se počelo na vrijeme pripremati i za ljeto 2021. godine kako bi što bolje odradili i marketing kojim su i lani privukli goste ističući mir i sigurnost boravka u Zadru i njegovu zaleđu.
Jedan od projekata na kojemu su u Turističkoj zajednici već tada počeli raditi zajednička je promidžba na inozemnom tržištu s Turističkom zajednicom Grada Šibenika koja bi im donijela znatne uštede na financijskim planu te osigurala i kvalitetnu promociju dalmatinskih gradova. Ovaj hvalevrijedan potez zadarske Turističke zajednice tako bi olakšao i promidžbu za iduću sezonu jer bi i Zadru i Šibeniku trebala manja financijska sredstva od uobičajenih.
U razgovoru s direktorom zadarske Turističke zajednice, Marijom Palekom, stoga smo provjerili u kojoj je fazi ovaj projekt te jesu li o njemu dobili i mišljenje Ministarstva turizma koje je Paleka zatražio kako bi i uz njihovu dozvolu mogao krenuti u ovaj jedinstveni plan udruženog marketinga.
Usaglasili osnovne pravce djelovanja
Naime, da je Zadar i dalje jedno od najatraktivnijih turističkih središta kazuje i podatak da su, unatoč koronakrizi, u našu županiju protekle sezone dolazili gosti iz najrazličitijih zemalja te da našu županiju nisu napuštali niti nakon uvrštenja na crvenu listu nekih EU zemalja.
– Nakon niza obavljenih sastanaka usuglašeni su osnovni ciljevi i pravci djelovanja, no nažalost, pandemija koronavirusa privremeno je zaustavila daljnje pregovore, jer su se neki od ključnih dionika u međuvremenu razboljeli od covida. Kontaktirali smo i Ministarstvo turizma i sporta, koje je stava da ne postoji bilo kakva zapreka ovakvom projektu. Ukoliko financijske mogućnosti dozvole i interesi i dalje ostanu na usuglašenoj razini, mi iz Turističke zajednice grada Zadra se nadamo kako će se projekt realizirati, ističe Paleka.
Na pitanje što bi, pak, ovakva kampanja donijela gradu Zadru, pojašnjava kako bi ona prvenstveno bila početak ozbiljnijeg brendiranja cjelokupnog područja središnjeg Jadrana.
Imamo prepoznatljivo ime
– U nekoj perspektivi možda bi to bilo brendiranje i cijele Dalmacije s obzirom da ima mnogo razloga i turističkih proizvoda koji nas vežu. Kampanja bi bila razrađena na sljedeći način: u marketinškom smislu imamo prepoznatljivo ime i zajedničko geografsko područje, "Heart of the Adriatic" ili čak "Dalmatia" u sljedećem koraku procesa okrupnjavanja, kojeg je lakše i svrsishodnije promovirati na europskom i svjetskom nivou. Činjenica je također da i cijelo ovo područje gravitira Zračnoj luci Zadar, a nova fantastična kruzing i prometna luka Gaženica koja će uskoro postati i homeport, odnosno ukrcajna luka za kruzerski turizam, čini veliki dio izletničkog prometa na cijelom ovom području. U smislu potražnje to su ista tržišta i demografski presjek gostiju koji nas posjećuju. Tu je i ponuda svega onoga što se našim gostima i inače nudi na našem širem zemljopisnom području, a tu su nacionalni parkovi, povijesne lokacije, gradovi i mjesta, kulturno-povijesno nasljeđe, gastronomija i nautika. I na kraju, ali ne manje važno, u financijskom smislu, naravno, tu su i sredstva koja su nam na raspolaganju u sustavu Hrvatske turstičke zajednice, odnosno Ministarstva turizma, ukoliko uspijemo u ovom naumu, zaključuje prvi čovjek zadarske Turstičke zajednice.
"Cijelo ovo područje gravitira Zračnoj luci Zadar, a nova fantastična kruzing i prometna luka Gaženica koja će uskoro postati i homeport, odnosno ukrcajna luka za kruzerski turizam, čini veliki dio izletničkog prometa na cijelom ovom području"
Mario PALEKA
najnovije
najčitanije
Županija
obavijest
Sljedeći tjedan počinje dezinsekcija na području Općine Vir
Kolumne
TV SVEKRVA
Teške prijetnje s TV ekrana
Gospodarstvo
HGK
Kazahstan je ključni partner Hrvatske u središnjoj Aziji
Nogomet
Nogomet
Kustić na redovnoj sjednici Skupštine HNS-a: “Čestitam Zajecu i Biliću. Želimo graditi još bolju budućnost”
Style
2 trika
Kako prilagoditi nijansu pudera toplijoj sezoni?
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Crna Kronika
PU ZADARSKA