Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

Skandjet kreće u švedsko-zadarsku turističku “revoluciju”

01.02.2012. 23:00
Skandjet kreće u švedsko-zadarsku turističku “revoluciju”


Lulea, Sundsvall, Umea, švedski su gradovi iz kojih su letovi za Zadar već objavljeni za 12. svibanj, pa će uslijediti Stocholm, Orebro, Goteborg, Angelholm i Kalmar, odnosno Poznan iz Poljske, a riječ je o čarter letovima sa sedmodnevnim boravcima s naglaskom na predsezoni i posezoni – Mogućnost za novih 25.000 putnika (s povratkom 50.000) ovdašnje zračne luke i preko 100.000 noćenja


Turizam Zadarske županije i Zračna luka Zadar pred svojevrsnom su “minirevolucijom” sa švedskog tržišta.
Predstavnici moćne švedske turoperatorske tvrtke Skandjet, na čelu sa Sašom Đakovićem, direktor TZ-a Zadarske županije Ivo Dunatov, Katica Pupić-Bakrač iz Zračne luke Zadar te direktori ili predstavnici svih naših turističkih kuća, Borik, Punta Skala, Ilirija, Hotel In, Pinija, TN Zaton, Božava, Alan Starigrad, Pakoštane d.d. (Pine Beach)… i TZ-a na kojima se nalaze, završili su jučer razgovore o velikom turističkom poslu u kojem bi Zadar i njegova zračna luka postali temeljno odredište letova Skandjeta iz osam švedskih gradova. No, Skandjat nije zrakoplovna kompanija već i čarteraš što znači da će putnici uplaćivati sedmodnevni boravak u našim hotelima.
Letovi sa sedmodnevnim hotelskim boravkom
 – Očekujemo 20 do 25 tisuća putnika u dolasku od čega 80 do 90 posto s uplaćenim sedmodnevnim aranžmanima. Zadarski kraj i Zračna luka Zadar infrastrukturno su najbolje odredište koje smo mogli naći i koncentrirat ćemo se na ovo područje. To znači novim letovima, kao i seljenjem dijela letova koje smo ranije usmjeravali na Split. Želimo i sve goste usmjeriti na ovdašnje hotele jer je ovaj kraj za našu klijentelu, blizinom iznimnog broja vrhunskih izletničkih odredišta, pravo otkriće, kazao nam je Đaković.
Na stranicama Skandjeta već su oglašeni letovi iz Lulea, Sundsvall, Umea, za 12. svibanj pa će uslijediti Stockholm, Orebro, Goteborg, Angelholm i Kalmar, odnosno Poznan iz Poljske. Leti se najčešće Airbusom 320 sa 180 mjesta. Iz svih devet gradova letjet će se od svibnja pa do konca listopada s bitnim smanjenjem tijekom špice sezone?! San svih hotelijera se na neki način ispunjava – dobijaju goste koji dominantno žele koristiti predsezonu i posezonu, a ne glavnu sezonu.
 – Takva je naša politika, a takav je i običaj Šveđana koji uživaju u svom ljetu, odnosno srpnju i kolovozu kada je tu klimatski divno razdoblje, a putuju izvan njih, kazuje nam Đaković.
Održat će i sastanke s manjim hotelijerima koje do sada nisu obuhvatili. Dakle, govorimo o 70 do 80 posto potencijalnih putnika kao turista koji su već uplatili sedmodnevni boravak u ovdašnjim hotelima i apartmanima s dominacijom u vremenu kada je objekte teže napuniti – izvan špice sezone. Naglasak je, naravno, na izletima, razgledu, prirodi, sadržajima koji plijene izvan sezone, kupanju odnosno ljudima koji su jako pokretni u prostoru, a Zadarska županija i iz nje lako dohvatljiva odredišta pružaju za to ogroman potencijal.
Reklama i prodaja već krenula
 Inače, Skandjet već vrti reklame ne najjačim TV postajama, a kreće i edukacija prodavatelja, a Skandjet ih ima – 650.
 – Opskrbili smo se vrlo dobrim video-materijalima kao i brošurama i mislim da nakon edukacije nećemo imati problema u prodaji. Mi smo uostalom i jedna od najmoćnijih marketinških agencija na tom prostoru i ne sumnjamo u uspjeh iz iskustva koje već imamo.
Uglavnom, vjeruje se u odobravanje sredstava promidžbe u skladu s pravilnikom HTZ-a.
Zadar bi dakle, mogao imati 25.000 dolazaka što u konačnici znači 50.000 putnika Zračne luke tj. mogućih više od 100.000 novih noćenja u vrijeme kada ih najviše želimo – izvan srpnja i kolovoza.
– Svi poslovni subjekti iz turizma iz Zadarske županije pokazali su veliki senzibilitet za zajednički nastup i organizaciju te prodor na nova tržišta uz integralno predstavljanje regije, kazuje nam Dunatov dodajući:
– Predstavljeni su i potiču se obilasci svih naših atrakcija – nacionalnih parkova, parkova prirode, Velebita, Zrmanje, aktivnih oblika odmora raftinga, planinarenja, Paklenice, dodaje zadovoljno Ivo Dunatov, direktor TZ-a Zadra.


Dunatov: Proširenje sezone i tržišta kroz aviogoste




– U skladu s našim stavom koji daje prioritet aviodolascima zbog širenja tržišta, posebno u predsezoni i posezoni, ovo je još jedan veliki iskorak za Zračnu luku Zadar i zadarsku turističku regiju. Zbog toga smo prihvatili razgovore i pripremili teren za široku poslovnu suradnju i aplicirat ćemo prema HTZ-u za promidžbene kampanje koje će se temeljem našeg i njihovog programa provoditi odmah. Iz dijela luka se leti cijelo vrijeme, a iz dijela samo u predsezoni i posezoni, što je upravo na tragu naših temeljnih ciljeva – snaženja tog razdoblja godine. Otvorili smo niz procesa sa Skandjetom što nam može donijeti još puno koristi i događanja, kazao nam je Ivo Dunatov, direktor TZ-a Zadra.