Zračna luka Zadar mogla bi azijskom tržištu biti vrata u Hrvatsku

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Zvonko KUCELIN

Zračna luka Zadar u 2016. godini ostvarila je rekordan promet od 520 tisuća putnika što je za 6,7 posto više u odnosu na godinu prije. Rezultat je to trogodišnjih napora Uprave i svih djelatnika zračne luke Zadar, kazala je direktorica Irena Ćosić, ističući kako je prije 10 godina, kada je došla niskotarifna kompanija Ryanair, godišnji promet luke bio između 50 i 60 tisuća putnika, što je gotovo 10 puta manje od razine prometa za zadnje tri godine.

Ćosić je najavila i nove kompanije u 2017. godini, a to su EasyJet, Titan Airways i Flybe.

- Nastavljaju se i pregovori s Air Serbiom, budući da postoji jako velik interes za uvođenje zračne linije s Beogradom za koju se nadamo da ćemo je ostvariti u sljedećoj sezoni, kazala je direktorica Zračne luke Zadar.

Sa sufinanciranjem niskotarifnih aviokompanija ove godine neće biti problema, potvrdio je gradonačelnik Zadra Božidar Kalmeta, koji je istaknuo važnost turizma za ovu regiju.

- Za 2017. godinu u proračunu smo predvidjeli dva milijuna kuna od Grada Zadra te dva milijuna kuna od Zadarske županije. Turistička zajednica grada Zadra predvidjela je 700 tisuća kuna i Turistička zajednica Zadarske županije jedan milijun i 700 tisuća kuna. To je šest milijuna i 200 tisuća kuna, što je više nego prošle godine, kazao je Kalmeta.

Ministar turizma Gari Cappelli izuzetno je zadovoljan počecima u 2017. godini.

- Imamo turističku godinu koja je u Zadru počela sa sjajnim rezultatima. A i na području Republike Hrvatske imamo povećanje od 20 posto dolazaka u prvom mjesecu. Također, kako smo počeli ovu godinu, tako smo u tom tempu završili i prošlu godinu. U jedanaestom i dvanaestom mjesecu imali smo povećanje od 15 posto. To je jedan optimizam i znak da je Hrvatska postala prepoznatljiva na turističkoj karti Europe. Ne više po tome da smo najpovoljniji, već po svojoj gastronomiji i drugim posebnim oblicima turizma koje nudimo, kazao je Cappelli.

U Ministarstvu turizma sad rade na projektu ravnomjernog razvoja turizma. Iskoraci se rade prema kontinentalnom dijelu s ulaganjima u vile i bazene, jer signali su dobri sa svih tržišta, istaknuo je.

- Prvi bukinzi u Švicarskoj pokazuju da će Hrvatska tamo biti jedna od najznačajnijih turističkih destinacija. Prvi bukinzi u Velikoj Britaniji su za 50 posto jači nego prošle godine u isto vrijeme. Rusija koja je bila jako pala, sada se oporavlja bolje nego bilo koje tržište u Europi. Skandinavija ima izvanredne rezultate. Dvoznamenkasto su jači nego godinu dana prije, Italija isto jača, a Hrvatska je hit i u Francuskoj, nizao je Cappelli, dodajući kako se sa francuskim kompanijama pregovara i proširenje zračnih linija sa Francuskom. Zadar (zajedno s Rijekom i Pulom) bi u taj program trebao ući preko prijevoznika Volotea u 2018. godini.

- Moramo biti spremni na to da će se neke zemlje vraćati na scenu, i to na način da će goste pokušati privući sniženim cijenama. Zato se pripremamo za novi iskorak, a to je azijsko tržište: Koreja, Japan te Kina o kojoj vrlo ozbiljno razmišljamo. U Kini se otvara ured Gospodarske komore, a razmišljamo o otvaranju ureda Hrvatske turističke zajednice. Dolaskom kineskih gostiju osiguravamo proširenje predsezone i postsezone, jer njih ne zanima kupanje, a možda dobijemo i direktan let iz Zadra do Kine, kazao je Cappelli.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno

Komentari

Slika korisnika rosan
...prestani zahebavati s Kinom.....već pet godina ništa.