Ilirija ulaže 18 milijuna kuna u sezonu

Slika korisnika admin
goran raznjevic_direktor ilirije biograd
Vedran SITNICA
Direktor Ilirije Goran Ražnjević, ujedno i član Sabora HTZ-a, najavio je niz ulaganja u pripremu sezone

Ilirija d.d. u Biogradu na Moru u pripremu nove turističke sezone investira preko 18 milijuna kuna.

Riječ je o kontinuiranim investicijskim ulaganjima u poboljšanje usluge i sadržaja kao i s plasiranjem novih proizvoda na hrvatsko turističko tržište i u 2012. godini.

Šest milijuna kuna ulaže se u završetak izgradnje, opremanja i uređenja event broda "Nada", dužine 36 metara i kapaciteta do 200 osoba, multifunkcionalnog broda za ekskluzivne i jedinstvene događaje kojim će Ilirija na turističkom tržištu predstaviti poseban dio ponude.

 Posebnost event broda jest i mogućnost njegove potpune prilagodbe zahtjevima, potrebama i željama tržišta s obzirom na to da je riječ o plovećem objektu koji će pored krstarenja nuditi usluge održavanja sastanaka, konferencija i skupova, odnosno bit će prilagođen potrebama zahtjevnog kongresnog i MICE tržišta, također će se moći koristiti i kao mjesto za održavanje vjenčanja, ekskluzivni restoran i lounge bar namijenjen svim klijentima koji žele da njihov događaj, bilo poslovne ili privatne prirode, bude spoj vrhunskog doživljaja i ugođaja.

U nautičkom sektoru u pripremu nadolazeće turističke sezone 3 milijuna kuna ulaže se u uređenje gatova, lukobrana, nabavku pontona i servisnu zonu. Istovremeno u hotelijerstvu se ulaže dodatnih 3 milijuna kuna u opremanje i uređenje hotelskih soba i zajedničkih sadržaja.

U 2012. godini znatna sredstva uložit će se u opremanje, uređenje i ukupno povećanje kongresnih kapaciteta Ilirije čime će sveukupan kongresni kapacitet Ilirije iznositi do maksimalno 900 osoba. Iskorak na kongresnom tržištu iznimno je važan za punjenje kapaciteta u pred i posezoni, kao i za povećanje izvanpansionske potrošnje s obzirom na to da kongresni gost prosječno troši znatno više od odmorišnog.

U kamping sektoru investira se 3 milijuna kuna u nabavku, kompletno opremanje i uređenje novih mobilnih kućica, veličine 32 m2 i infrastrukturno potpuno opremljenih, za kojim postoji iznimno velika potražnja na zapadnom tržištu te daljnje hortikulturno i infrastrukturno uređenje kampa.

Pored investicija od preko 15 milijuna kuna za pripremu sezone također će se dodatno ulagati u marketing i promociju posebice u online oglašavanje. U 2012. godini izrazito je pojačan nastup na turističkim sajmovima te se Ilirija predstavlja na ukupno 38 turističkih sajmova diljem Europe s posebnim naglaskom na sajmove namijenjene individualnim i kongresnim gostima.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno