Hotel Alan otvara Winnetou muzej

Slika korisnika admin
winnetou_1
Velimir BRKIĆ
Winnetou je već potvrđen kao zanimljiv turistički proizvod

Unatoč nešto pesimističnijim najavama s turističkih tržišta starigradski hoteli su ranije nego ikad otvorili svoja vrata. Najveći starigradski hotel Alan je započeo predsezonsko poslovanje već prije 15-ak dana.

U razgovoru s Jolom Petričevićem, predsjednikom uprave hotela Alan, doznajemo:

- I ove smo godine tržištu ponudili vrlo atraktivne programe aktivnog odmora za ljubitelje pješačenja, biciklizma, alpinizma, raftinga, za ljubitelje nacionalnih parkova te napose za ljubitelje wellnessa, ističe Petričević, dodajući kako će veliku važnost u sveukupnom broju gostiju i noćenja odigrati last minute ponuda i blizina pojedinih destinacija.

Tematski tjedni programi

Ovi programi su ponuđeni kao tematski tjedni programi ili kao kombinacija više aktivnosti. Programi se provode na najljepšim prirodnim lokacijama Paklenice i Velebita te na rijekama Zrmanji i Krupi.

- Za ovu predsezonu posebno ističemo programe za ljubitelje Karla Maya, filmova s razgledom lokacija na kojima su filmovi snimani. Ljepote tih lokacija i danas fasciniraju sve posjetitelje jer su, na sreću, ostale netaknute. Inače filmovi su snimani od 1962. do 1968., dobrim dijelom na našem području, ali i na Plitvicama, Krki, Cetini, Grobničkom polju i drugdje.

Filmovi se i dalje prikazuju u Njemačkoj, Austriji, Češkoj i Švicarskoj što je probudilo nostalgiju i želju gostiju da posjete starigradsko područje. Štoviše, zahvaljujući poštovateljima Karla Maya, posljednjih godina u Starigradu Paklenici razvio se i poseban vid Winnetou turizma.

Kulturne i povijesne znamenitosti, legende i priče, povijesni događaji, danas su onaj jezičac zanimljivosti i privlačnosti koji na turističkoj mapi Mediterana, sudeći po modernim turističkim trendovima, može pokazati u našem smjeru.

- U znak zahvale svim ljubiteljima Karla Maya, filmova i prirodnih ljepota našeg područja, u znak poštovanja prema svim sudionicima u snimanju filmova i kao znak sjećanja na ta pionirska vremena starigradskog turizma otvaramo prvi Winnetou muzej. Muzej će biti smješten u motelu (stara zgrada pored hotela Alan) gdje su sudionici i bili smješteni. Osim muzeja dvije sobe ćemo urediti, zapravo restaurirati s izvornim namještajem i svom autentičnom opremom iz tog vremena, s originalnim vratima, prozorima, rasvjetom i sanitarijama kakve su bile i prije skoro 50 godina. Bit će to svojevrsni muzej početaka starigradskog turizma.

Booking na lanjskoj razini

Otvaranje muzeja je za Uskrs najavio je Petričević, dodajući kako i 46 godina nakon snimanja filma o indijanskom poglavici Winnetouu broj štovatelja njemačkoga pisca Karla Maya, autora brojnih vesterna, neprestano raste ne samo u Njemačkoj, nego i u Austriji, Češkoj i drugdje.

Sam booking za predsezonu je na razini prošle godine. Destinacija Starigrad Paklenica zbog vrlo atraktivne ponude aktivnog odmora, izleta, wellnessa i nacionalnih parkova je u predsezoni tradicionalno dobro posjećena. I ove sezone Turistička zajednica i starigradski hoteli ponudili su gostima programe za bicikliste, za pješačenje, za ljubitelje nacionalnih parkova te za ljubitelje wellnessa. Hvalevrijedne akcije Općine i Turističke zajednica Općine Starigrad Paklenica "Tragovima Winnetoua" i "Mirila" - izvorni suvenir u kamenu, na dobrom su putu da postanu svojevrsni starigradski brend. Naime, Winnetou je u Starigradu već postao svojevrstan turistički proizvod pa su se u projekt pored hotela Alan uključili i manji privatni hoteli kao i TZO Starigrad.

- Ono što ponudu čini jedinstvenom na našoj obali su Winnetou - ture za ljubitelje Krarla Maya filmova, koji kroz razgled mjesta snimanja u Paklenici, rijeci Zrmanji i Tulovim gredama oživljavaju duh nekih starih vremena, a mještane Starigrada vraćaju u 60. godine kada su u više navrata filmovi snimani ovdje i tu boravile filmske ekipe, reći će Petričević.

Podvelebitski Starigrad se sve više razvija u smjeru destinacije visoke vrijednosti s istovremenima očuvanjem svoje nacionalne, prirodne i kulturne vrijednosti, smatra Petričević. Strateški starigradski cilj je postati jedna od vodećih hrvatskih pa i europskih destinacija specijaliziranih na području "turizma doživljaja", a istovremeno i učiniti dodatne napore i ulaganja za podizanje razine atraktivnosti na području poslovnih putovanja i kongresnog turizma. Bez obzira na sve, jaču konkurenciju niza novih turističkih zemalja i odredišta.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno