Ilirija poslovala s dobiti i prvi kvartal!

Slika korisnika admin

Biogradska Ilirija završila je poslovanje u prva tri mjeseca 2011. godine s pozitivnim rezultatom, štoviše sa 900 tisuća kuna dobiti! Pa što, reći će neupućeni. U Hrvatskoj je gotovo nemoguće naći poslovni subjekt iz sektora turizma da ima pozitivan rezultat tijekom zime.

U Iliriji su poslovni prihodi u tom razdoblju rasli sa 12,5 na 13,6 milijuna a poslovni rashod zadržan je oko 11,2 milijuna kuna. Ukupni rashodi, pri čemu su uz poslovne najznačajniji udjel imali financijski rashodi, su dorasli na 13,6 milijuna, ali smo zadržali rijetku turističku biljku što "cvjeta" i zimi.

S lanjskih 23.000 kuna pozitive u prvom kvartalu, što je već senzacija, ove godine Ilirija je segnula do respektabilnih 900.000 kuna, što za 90 posto turističkih kapaciteta u zemlji predstavlja nedostižan plan.

Osim vještini poduzeća, naravno, ovo treba pripisati i njegovoj strukturi. Ilirija u svom sastavu ima impresivne kapacitete marine, koja novac ostvaruje i zimi.

Zabilježen je 8,75 posto veći prihodi, pri čemu je onaj u nautici u ovom razdoblju ključan (rastao je 11 posto). Hotelski (manje važan u ovom razdoblju godine) rastao je čak za 28 posto, dok je u kampu bilo smanjenja.

Ilirija je posebice obradovala nakon Turisthotela i Borika, čije smo rezultate predstavili prošlog tjedna, a gdje su obje tvrtke zabilježile gubitak. Ako i iz njihovog gubitka treba čitati neke pouke, one su dobre. Naime, Turisthotel je redovito najveći dobitaš među ovdašnjim turističkim tvrtkama i u vrhu Hrvatske, a gubitak s kojim je krenuo u godinu je malo manji nego lani, dok očekuju 50 novih kućica u kampu i značajno povećanje kapacitete praonice rublja.

Borik koji je, istina redoviti gubitaš i na godišnjoj razini, s vrlo značajnim udjelom gubitaka korijenjenih odnekad u ulaganjima i zaduživanju, ima velik, ali 30 posto manji gubitak nego lani.

Uz iznimno dobru vijest iz Ilirije i iz druga dva kapitalna turistička subjekta najavljuju bolje rezultate. Uz sveopći optimizam glede najava i prvih rezultata predsezone čini se da će hrvatski turizam, nakon uspješnog zadržavanja broja turista i noćenja, u krizi dočekati i rast prihoda i zarada od turizma. To, pak, nismo vidjeli od 2008. godine.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno